قیمت نانو ذرات گرافن با مرغوبیت بالا

ساختار گرافن از کربن است و همه ی ما می دانیم که کربن به عنوان یک ماده پایه در تمام ساختار های زنده وجود دارد. ماده ای سیاه که از سوختن مواد آلی حاصل می شود. کربن در طبیعت به شکل های مختلفی وجود دارد مانند الماس و گرافیت. گرافیت نیز خاصیت روان کنندگی دارد و در صنایع مختلف به عنوان ماده روان کننده استفاده می شود. به هر کدام از صفحه های گرافیت که به صورت شش ضلعی به همدیگر وصل شده اند گرافن می گویند. به دلیل نیروی بسیار زیادی که در بین پیوند های گرافن وجود دارد این ماده با وجود نازک بودن بسیار مقاوم و مستحکم است. به بیان دیگر گرافن سخت ترین ماده دو بعدی در جهان است که تا کنون شناخته شده است. قیمت نانو ذرات گرافن برحسب وزن آن محاسبه می شود و وزن آن نیز بر حسب گرم است.هم چنین در صنعت پزشکی امروزه از نانو ذرات اکسید روی برای افرادی که دچار زخم شده اند از این ماده می توان برای پانسمان آن ها استفاده کرد و سنگ آهن گل گهر با ورود به این قسمت اطلاعات دقیقتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت نانو ذرات گرافن با مرغوبیت بالا

روش های سنتز گرافن و کاربرد آن در حسگر های شیمیایی

روش های سنتز گرافن و کاربرد آن در حسگر های شیمیاییتولید گرافن و یا همان سنتز نانو ذرات گرافن از طریق روش های مختلفی صورت می پذیرد اما نقطه اشتراک همه ی این روش ها این است که پیوند بین صفحات گرافن در گرافیت را از بین برد و به این دسته روش های از بالا به پایین می گویند روش دیگری وجود دارد که به آن روش از پایین به بالا می گویند که در این دسته روش ها از چیدن یک به یک اتم ها در کنار یک دیگر گرافن حاصل می شود.

گرافن در زمینه های مختلفی کار برد دارد از یکی از این زمینه ها کابرد این ماده در طراحی نسل جدیدی از حسگر های شیمیایی است آن هم به علت خواص شیمیایی و فیزیکی برجسته و هزینه کم تولید از این ماده استفاده می شود.

یکی از مواردی که در حسگر های شیمیایی باید به آن توجه کرد حد بالای تشخیص و حساسیت در اندازه گیری مقدار یون هاست زیرا یون های سنگین به شدت برای سلامتی مضر هستند. گرافن به علت خاصیت رسانا ی الکتریکی مطلوب و همچنین انعطاف پذیری بالا و قدرت استحکام بالا باعث بهبود عملکرد این حسگر های شیمیایی شده است. پس در نتیجه از این ماده با ارزش در این حسگر های شیمیایی استفاده می کنند.

بررسی کاربرد های نوین گرافن در پزشکی

بررسی کاربرد های نوین گرافن در پزشکیهمانطور که گفتیم کاربرد گرافن بسیار گسترده است. یکی دیگر از موارد کاربردی این ماده استفاده آن در زمینه پزشکی است. به این گونه که گرافن یک نانو حامل عالی برای انتقال دارو و ژن محسوب می شود.

تعداد لایه های گرافن برای این منطور بین یک تا سه لایه استفاده می شود و انداره گرافن بین چند تا چند صد نانو متر است. این ماده دارای ویژگی های منحصر به فردی است به طوری که میزان سطح تماس ویژه آن بسیار بالا بوده و همچنین مملو از اکسیژن است به همین خاطر این ماده دارای سازگاری و حلالیت بالایی است و از همین جهت برای بارگذاری ژن ها و دارو ها بسیار مناسب است و در زمینه پزشکی بسیار کاربرد دارد.

از جمله مهم ترین اطلاعات و کاربرد های نانو ذرات و سنگ آهن هامون در صنعت پزشکی می توان به خواص آنتی باکتریال در اینجا به آن ها اشاره شده است.

فروش نانو ذرات صنعتی گرافن با کیفیت بالا

فروش نانو ذرات صنعتی گرافن با کیفیت بالاامروزه با پیشرفت روز افزون علم و نیاز صنایع مختلف به انواع نانو مواد شرکت های گوناگونی در زمینه ساخت و تجهیز آزمایشگاه های مجهز سرمایه گذاری کرده اند و اقدام به تولید انواع نانو مواد ها از جمله گرافن و یا نانو کامپوزیت گرافنی و غیره کرده اند پس در نتیجه هر روزه با پیشرفت علم و کشفیات جدید بازار نانو داغ تر می شود و به خصوص خرید و فروش نانو گرافن و همچنین فروش و خرید ورق گرافن رونق بیشتری پیدا می کند.

معتبرترین بانک فروش نانو مواد در کشور

معتبرترین بانک فروش نانو مواد در کشورمعتبر ترین بانک های فروش نانو مواد در کشور در حال حاضر توسط شرکت های انحصاری با مجوز های فروش خاص احاطه شده است. با توجه به این مطلب نباید از کسانی که خود را فروشنده این نوع مواد معرفی می کنند بدون تحقیق و بررسی در مورد صحت بیان ایشان خرید کنید.

برای اطلاع یافتن از فروشگاه مواد نانو معتبر می بایست به سایت های دارای نشان اعتماد الکترونیکی سر بزنید ویا از طریق راه های ارتباطی شرکت های سازنده از محل این فروشگاه ها اطلاع پیدا کنید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه کرد این است که این شرکت های تولید کننده دارای نمایندگی های معتبری در کشور هستند. لذا شما از طریق راه های ارتباطی و یا مراجعه به سایت این شرکت های معتبر از نمایندگی هایشان در کشور اطلاع پیدا کنید و با مراجعه و یا تماس با آن ها محصول خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید.

قیمت نانو ذرات گرافن در بازار ایران

قیمت نانو ذرات گرافن در بازار ایراننانو ذرات گرافن به صورت پودری در بازار  وجود دارند و قیمت پودر گرافن بر اساس گرم محاسبه می شود. نحوه تولید گرافن بر کیفیت آن بسیار موثر است و همچنین کیفیت تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول دارد طبیعتا هرچه محصول با کیفیت تر باشد قیمت ان نیز بیشتر می شود.

گرافن در بسته بندی های متنوعی در بازار توزیع می شود که باز هم تنوع و وزن بسته بندی بر قیمت آن تاثیر می گذارد.یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار اعتبار شرکت سازنده گرافن است و بدلیل حسن اعتبار قیمت محصول بالاتر می رود.

همانطور که می دانید شرکت های سازنده نانو مواد در خارج از کشور وجود دارند و این محصول وقتی به بازار ایران می رسد قیمتش چندین برابر قیمت واقعی اش می شود زیرا هنگامی که محصولی تولید می شود از زمان تولید تا زمان رسیدن آن به دست مصرف کننده چندین واسطه وجود دارد که این واسطه ها تاثیر سرسام آوری بر میزان افزایش قیمت کالا را دارند.

همه ی ما نیز می دانیم  هرچه تعداد واسطه ها بیشتر باشند قیمت محصول بالا تر می رود و طبیعی است که قیمت نانو مواد در ایران به دلیل وجود همین واسطه ها نجومی است.

خرید اینترنتی نانو ذرات گرافن با قیمت مناسب

خرید اینترنتی نانو ذرات گرافن با قیمت مناسبدر بازار نانو درات هم مانند سایر محصولات ممکن است جنس تقلبی موجود باشد. به دلیل قیمت بالای این نانو درات اگر هنگام خرید دقت کافی نداشته باشیم ممکن است ضرر زیان زیادی متحمل شویم .

یکی دیگر از راه های اطمینان از اصل بودن محصول خرید اینترنتی از سایت های دارای نشان اعتماد الکترونیکی است. این نماد الکترونیکی به ما این اطمینان را می دهد که هر محصولی که در این سایت به فروش می رسد قابل پیگیری است است.

همچنین شما می توانید به سایت های رسمی شرکت های معتبر سازنده نانو ذرات را مراجعه کنید و محصول خود را از ان سایت سفارش دهید با این روش دیگر خیالتان از اصلی بودن محصول خریداری شده راحت باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما