صادرات بی واسطه رنگ نانو ذرات نقره

صادرات بی واسطه رنگ نانو ذرات نقره از روش های عرضه این ترکیب در سطح منطقه بوده است رنگ نانو ذرات نقره اندازه یک الی 100 نانو متر را در بر می گیرد با این رنگ می توان تمامی درز های ریز را به خوبی پوشش داد نانو ذرات نقره در واقع از نقره بسیار ریز در محیط آزمایشگاه تهیه می گردد رنگ نانو ذرات نقره خاصیت ضد باکتریال داشته است به همین دلیل از این رنگ برای ضدعفونی کردن مراکز حساس در سطح دنیا استقاده می کنند ویژگی جالبی که این محصول دارد این است که از این ترکیب در تمامی صنایع می توان به نفع خود استفاده کرد.مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید و سنگ آهن خوزستان به وب سایت رسمی ما و این قسمت مراجعه کنند.

صادرات بی واسطه رنگ نانو ذرات نقره

رنگ نانو ذرات نقره چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ نانو ذرات نقره چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی هایی که رنگ نانو ذرات نقره دارد به این صورت است:

از بارزترین ویژگی رنگ ذرات نانو نقره سمیت دو گانه آن است. به این معنی که برای ویروس و باکتری ها کشنده بوده، اما سازگاری قابل توجهی با بدن انسان و حیوانات را دارا می باشد. رنگ نانو ذرات نقره علاوه بر خواص ضد باکتریایی، ویژگی‌هایی از قبیل اثرات ضد قارچی و ضدالتهابی، سازگاری با محیط زیست، غیر محرک و غیر حساسیت زا بودن، عدم ایجاد مقاومت در برابر میکروارگانیسم‌ها، مقاومت در برابر حرارت و پایداری و ماندگاری خاصیت آنتی باکتریال زیاد را دارا هستند.

خاصیت دیگر این است که این رنگ یک محصول ساخته شـده مبـتنی بر فــــناوری نانـــــــو اسـت. پس از اســـتفاده از این محصول یک لایه کامــلاً نامرئی بر روی سطـح تشکیل می شود که همراه با خاصـــــیت ضـد چسبندگی می باشـد .این محصول با بستن منافذ زبر بر روی سطوح مورد نظر ســــــاختمانی هم چون سفال ســـطحی آب گــــــریز را ایــــجاد نـــموده و می تــــــواند از ســطوح ساختمانی که در معرض آلایندگی های و آلودگی ها محیطی می باشند، به این صورت محافظت کند.

پزشکی یکی دیگر از خاصیت های محصول مورد نظر می باشد رنگ نانو نقره پاتوژن های انسانی و حیوانی و مقاوم شدن باکتری ها در برابر آنتی بیوتیک ها، نیازمند افزایش مصرف و قوی ترین شدن آنتی بیوتیک ها برای از بین بردن باکتری ها شده است. که همین امر، روز به روز باعث خطرناک شدن و به صرفه نبودن تولید و مصرف آنتی بیوتیک ها می شود.

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد سلستین قرمز به این بخش از مقاله مراجعه فرمایید.

3 مشخصه مهم رنگ نانو ذرات نقره

3 مشخصه مهم رنگ نانو ذرات نقره سه مشخصه مهم رنگ نانو ذرات نقره به این صورت است که از این رنگ همان طور که گفته شد در صنایع متعددی استفاده می کنند از این مشخصات می توان به این مسئله اشاره کرد که رنگ نانو ذرات نقره کاملا با محیط زیست سازگار بوده و در این زمینه مشکلی به وجود نمی آورد. مشخصه دیگر نانو ذرات نقره داشتن اندازه بسیار ریز آن می باشد این مشخصه باعث می شود تا تمامی سطوح مورد نظر را عایق کاری کرد به همین دلیل از این ترکیب در عایق کاری ساختمان ها استفاده می کنند.

مشخصه دیگر رنگ نانو ذرات نقره این است که در ساختار این رنگ از فلز نقره استفاده شده این ساختار این رنگ چند وجهی بوده است این ساختار به راحتی تخریب نشده و در برابر عوامل مخرب پایدار می باشد. نانو اکسید مس یکی دیگر از ذرات ریز در داخل بازار می باشد که در تهیه این محصول از فلز مس استفاده شده است از این محصول هم در صنایع متعددی استفاده به عمل می آید.

خرید رنگ نانو ذرات نقره

 خرید رنگ نانو ذرات نقره خرید رنگ نانو ذرات نقره در داخل کشور به صورت عمده و خرده صورت می گیرد مصرف کننده رنگ نانوذرات نقره را به صورت مستقیم نیز می تواند سفارش دهد این روش خرید برای خریدار مقرون به صرفه می باشد. علاقمندان رنگ مربوطه را به روش خرده هم می توانند سفارش دهند فروش اکسید منیزیم نیز به صورت فله ای و خرده انجام می گیر تا مشتری بر اساس نیاز خود این محصول را سفارش دهد. رنگ نانو ذرات نقره را به روش بدون واسطه نیز می توان از شرکت تولیدی سفارش داد این روش هم برای خریدار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما