قیمت خرید نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

نانو ذرات دی اکسید با قیمت بسیار مناسب و کارایی بسیار بالا در بازار عرضه می‌شود این قیمت به نرخ کارخانه می‌باشد برای خرید نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید با قیمت مناسب با شماره ای که در همین سایت قرار می‌گیرد تماس بگیرید.

فروش نانو مواد سیلیکا یکی از پررونق ترین تجارت ها در زمینه نانو فناوری و سنگ آهن علی آباد می باشد که در انجا از آنها میتوانید بدانید.

قیمت خرید نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

همه چیز درباره نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

همه چیز درباره نانو ذرات تیتانیوم دی اکسیدنانو ذرات دی اکسید تیتانیوم (TiO2) (NPs) در مقادیر زیادی برای استفاده در طیف گسترده ای از کاربردها در سراسر جهان تولید می شوند.  نانو ذرات TiO2 دارای خصوصیات فیزیکوشیمیایی متفاوتی نسبت به آنالوگهای ذرات ریز آنها (FP) هستند ، که ممکن است باعث افزایش فعالیت زیستی آنها شود.  بیشتر ادبیات ذکر شده در اینجا بر سیستم تنفسی متمرکز شده است و اهمیت استنشاق را به عنوان مسیر اصلی برای قرار گرفتن در معرض TiO2 NP در محیط کار نشان می دهد. نانو ذرات TiO2 ممکن است از ریه و دستگاه گوارش (GIT) به اندامهای سیستمی منتقل شوند گرچه سرعت جابجایی کم است.  همچنین مطالعاتی صورت گرفته است که بر روی سایر مسیرهای بالقوه قرار گرفتن در معرض آدمی تمرکز دارند.  قرار گرفتن در معرض خوراکی عمدتاً از طریق محصولات غذایی حاوی مواد افزودنی TiO2 NP رخ می دهد.  بیشتر مطالعات قرار گرفتن در معرض پوستی ، چه در داخل بدن و چه در شرایط آزمایشگاهی ، گزارش می دهند که نانو ذرات TiO2 به قرنیه لایه ای (SC) نفوذ نمی کنند.  در زمینه نانو پزشکی ، تزریق داخل وریدی می تواند نانو ذرات TiO2 را مستقیماً وارد بدن انسان کند.  پس از قرار گرفتن در معرض وریدی ، نانوذرات TiO2 می توانند ضایعات پاتولوژیک کبد ، طحال ، کلیه ها و مغز را القا کنند.  ما همچنین در اینجا نشان داده ایم که بیشتر این اثرات ممکن است به دلیل استفاده از دوزهای بسیار زیاد نانو ذرات TiO2 باشد.  همچنین علی رغم افزایش تولید و استفاده از آن ، فقدان عظیمی از داده های اپیدمیولوژیک در مورد نانو ذرات TiO2 وجود دارد. با این حال ، مطالعات طولانی مدت استنشاق در موش صحرایی تومورهای ریه را گزارش کرده است.  این بررسی به طور خلاصه دانش فعلی در مورد سم شناسی NP های TiO2 را نشان می دهد و مناطقی را که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند ، مشخص می کند. به طور سنتی ، FP های TiO2 به عنوان ذرات دارای سمیت کم محلول در نظر گرفته می شوند.  به همین دلیل ، آنها در بسیاری از مطالعات آزمایشگاهی سمی و in vitro و in vivo به عنوان “کنترل منفی” مورد استفاده قرار می گرفتند.  با این حال ، این دیدگاه پس از دو سال قرار گرفتن در معرض غلظت بالای ذرات TiO2 ریز در موش ها ایجاد شد.

اطلاع از این موضوع که نانو ذرات سیلیکا و سنگ آهن ققنوس چیست را در این مقاله برای شما قرار داده ایم.

قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید در بازار بسیار مناسب است این نانو ذرات استفاده گسترده ای دارند و حال با قیمت عمده فروشی عرضه میشود این قیمت نسبت به محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است.

آشنایی با دیگر نانو ذرات

آشنایی با دیگر نانو ذرات ذرات نانو را می توان با توجه به اندازه ، مورفولوژی ، خصوصیات فیزیکی و شیمیایی به انواع مختلفی طبقه بندی کرد.  برخی از آنها نانو ذرات مبتنی بر کربن ، نانو ذرات سرامیکی ، نانو ذرات فلزی ، نانو ذرات نیمه هادی ، نانو ذرات پلیمری و نانو ذرات مبتنی بر لیپیدها هستند.

نانو ذرات مبتنی بر کربن

نانو ذرات مبتنی بر کربن شامل دو ماده اصلی است: نانو لوله های کربنی (CNTs) و فولرن ها.  CNT ها چیزی نیستند جز ورق های گرافنی که درون یک لوله قرار می گیرند.  این مواد عمدتاً برای تقویت سازه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا 100 برابر از فولاد قوی تر هستند.

این نانو ذرات را می توان به نانو لوله های کربنی تک جداره (SWCNTs) و نانو لوله های کربنی چند دیواره ای (MWCNTs) طبقه بندی کرد. CNT ها به نوعی منحصر به فرد هستند زیرا از نظر حرارتی در طول و بدون رسانا در طول لوله هستند.

فولرن ها آلوپروت های کربن هستند که ساختاری از قفس توخالی شصت یا بیشتر اتم کربن دارند.  ساختار C-60 را Buckminsterfullerene می نامند و مانند فوتبال توخالی به نظر می رسد. واحدهای کربن موجود در این سازه ها دارای یک ترتیب پنج ضلعی و شش ضلعی هستند. این‌ها به دلیل هدایت الکتریکی ، ساختار ، استحکام بالا و میل الکترون کاربردهای تجاری دارند.

نانو ذرات سرامیکی

نانو ذرات سرامیکی مواد جامد معدنی هستند که از اکسیدها ، کاربیدها ، کربنات‌ها و فسفات‌ها تشکیل شده اند.  این نانو ذرات از مقاومت بالایی در برابر گرما و عدم تحرک شیمیایی برخوردار هستند.  آنها کاربردهایی در فوتوکاتالیز ، تجزیه نوری رنگ‌ها ، تحویل دارو و تصویربرداری دارند. با كنترل برخي از ويژگي هاي نانو ذرات سراميك مانند اندازه ، مساحت سطح ، تخلخل ، نسبت سطح به حجم و غيره ، آنها به عنوان يك عامل تحويل دارو خوب عمل مي كنند.  این نانو ذرات به عنوان یک سیستم تحویل دارو برای تعدادی از بیماری ها مانند عفونت های باکتریایی ، گلوکوم ، سرطان و غیره به طور مؤثر مورد استفاده قرار گرفته اند

نانو ذرات فلزی

نانو ذرات فلزی از پیش سازهای فلزی تهیه می شوند.  این نانو ذرات را می توان با روشهای شیمیایی ،الکتروشیمیایی یا فوتوشیمیایی سنتز کرد.  در روشهای شیمیایی ، نانو ذرات فلزی با کاهش پیش سازهای یون فلزی در محلول توسط مواد کاهش دهنده شیمیایی به دست می آیند.  اینها توانایی جذب مولکولهای کوچک و انرژی سطح بالایی را دارند.

نانو ذرات نیمه هادی

نانو ذرات نیمه هادی خاصیت هایی مانند فلزات و غیر فلزات دارند.  آنها در جدول تناوبی در گروه های II-VI ، III-V یا IV-VI یافت می شوند.  این ذرات دارای پهنای باند گسترده ای هستند که در تنظیم ، خواص متفاوتی را نشان می دهد.  آنها در فتوکاتالیز ، وسایل الکترونیکی ، اپتیکال عکس و کاربردهای تقسیم آب استفاده می شوند.

کاربرد نانو ذرات در پزشکی و صنعت

با توسعه فناوری نانو ، رشد فوق العاده ای در کاربرد نانو ذرات برای سیستم های دارویی ، مواد ضد باکتریایی ، مواد آرایشی ، ضد آفتاب و الکترونیک به وجود آمده است.  در اکتبر 2011 ، اتحادیه اروپا نانو مواد را به عنوان یک ماده طبیعی ، حادثه ای یا تولید شده که حاوی ذرات است ، در حالت نامحدود یا به عنوان جمع یا سنگدانه تعریف کرد.  جایی که 50٪ یا بیشتر ذره به نمایش گذاشته می شود ، یک یا چند بعد خارجی در اندازه 1-100 نانو متر. برخی دیگر NP ها را به عنوان اشیایی با حداقل یکی از سه بعد خود در دامنه 1-100 نانو متر تعریف کرده اند. NP ها معمولاً در مقایسه با ذرات ریز (FP) با همان ترکیب ، از نظر فیزیکی و شیمیایی به طرز چشمگیری متفاوت دارند.  اندازه کوچکتر NP ها اطمینان می دهد که بخش بزرگی از اتمها روی سطح ذرات قرار بگیرند.  از آنجا که خصوصیات سطح ، مانند سطح انرژی ، ساختار الکترونیکی و واکنش پذیری با حالت های داخلی کاملاً متفاوت است، فعالیت زیستی نان ذرات دی اکسید با اندازه خوب متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما