قیمت جهانی محلول نانو سیلیس با کیفیت

سیلیس در ایران به وفور یافت می شود، این ماده از دو عنصر سیلیسیوم و اکسیژن تشکیل شده و از لحاظ ساختاری شبیه ساختار مولکول آب است. محلول نانو سیلیس در صنایع مختلف از جمله رنگدانه ها، کاتالیزورها، ساخت بتن ها با مقاومت بالا، کف سازی و نما سازی و … کاربرد دارد اما استفاده بسیار از ین ماده خطرناک است و برای کسانی که در معرض آن قرار می گیرند مشکلات تنفسی به وجود می آورد. حال اگر می خواهید بدانید قیمت محلول نانو سیلیس با کیفیت چگونه است در این خصوص همراه باشید.فروش نانو مواد سیلیکا یکی از پررونق ترین تجارت ها در زمینه نانو فناوری و سنگ آهن علی آباد می باشد که در انجا از آنها میتوانید بدانید.

قیمت جهانی محلول نانو سیلیس با کیفیت

صادرات محلول نانو سیلیس به کشور های اروپایی

صادرات محلول نانو سیلیس به کشور های اروپایی

با عنایت به این که پودر نانو سیلیس حفره های سیمان را به خوبی پر می کند و مقاومت بتن را تا حدود زیادی افزایش می دهد و به این صورت به استحکام بناهای مورد نظر کمک شایانی می نماید و شرایط صادرات محلول نانو سیلیس در ایران به کشور های اروپائی بر اساس مقررات صادرات واردات ایران انجام می گیرد، عمده سیلیس وارداتی کشور بیشتر به صورت پودری و خشک شده و پاک شده از ناخالصی ها می باشد.

با توجه به این که نانو سیلیس به تازگی پا به عرصه صنعت نهاده و محصولی ناشناخته می باشد روند مصرف این محصول کم می باشد، ان شاءالله به مرور زمان پس از آشنایی با این محصول و فواید آن استفاده آن به حداکثر خواهد رسید.

اطلاع از این موضوع که نانو ذرات سیلیکا و سنگ آهن ققنوس چیست را در این مقاله برای شما قرار داده ایم.

نمونه های خارجی نانو سیلیس دارای کیفیت درجه یکی می باشند که همواره از اصلی ترین خواسته های مشتریان بوده است، اما این محصول که در کارخانجات ایرانی نیز تولید می شود به دلیل استفاده از دانش روز تولید و همچنین پرسنل آموزش دیده و متخصص بهترین کیفیت ممکن حاصل می شود.

مراحل تولید و عرضه محلول نانو سیلیس

مراحل تولید و عرضه محلول نانو سیلیس

پودر سیلیس ممتاز در صنایع متالوژی و ذوب فلزات استفاده می شود و همچنین برای ساخت قالب های فلزی از آن استفاده می شود، این کالا با بهترین مواد اولیه در دستور تولید کارخانجات قرار گرفته تا بتوانند کیفیت نهایی محصول تولیدی خود را تضمین نمایند. کاربرد محلول نانو سیلیس به شرح ذیل می باشد:

  • اجرای بتن در سواحل دریا، اسکله ها و پل ها
  • ساخت بتن های با مقاومت بالا
  • ساخت بتن سد ها، کانال ها، تونل ها، مخازن و منابع آب
  • کف سازی و نما سازی
  • ساخت بتن های در معرض خوردگی

نانو سیلیس با توجه به کاربردهایی که دارد کار خانه های تولیدی جهت عرضه محلول نانو سیلیس به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق نمایندگی های فروش این محصول اقدامات لازم را انجام می دهند تا با حذف واسطه ها، هم خودشان منفعت برند هم این که قیمت برای خریدار ارزان تر تمام شود.

قیمت محلول نانو سیلیس در بازار جهانی

قیمت محلول نانو سیلیس در بازار جهانی

قیمت پودر سیلیس در بازار جهانی بر اساس کاربرد و صنایع مورد استفاده در آن متفاوت می باشد و با توجه به این که این محصولات در داخل ایران تولید می شود، قیمت خرید و فروش این کالا را کمتر کرده است.

البته به نوعی بومی سازی تولید این محصول تخصصی تاثیر مستقیم روی قیمت داشته و این امر در بازار خرید و فردش کالا مورد توجه خریداران قرار گرفته است تا خرید محصولات ایرانی نیز صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما