فروش کود نانو کلات کامل خضرا

فروش کود نانو کلات کامل خضرا با توجه به ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. در این مطلب سعی بر این داریم که ابتدا تعریفی از کود داشته باشیم و سپس توضیحاتی در باره تولید نانو کود، فروش نانو کود و کود نانو خضرا بدهیم. با ما همراه باشید. فروش نانو لوله های الیاف کربنی و سنگ آهن خام به صورت عمده از همین شرکت با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی را از این قسمت مشاهده فرمایید.

 فروش کود نانو کلات کامل خضرا

چگونگی تولید کود نانو ارگانیک

چگونگی تولید کود نانو ارگانیک

در تعریف کود می توان گفت: به هر نوع ماده معدنی، آلی و یا بیولوژیک که عناصر غذایی داشته باشد و حاصل خیزی خاک و عملکرد کیفی و کمی محصول را بالا ببرد کود می گویند.

کود نانو ارگانیک محصولی است که بدون این که برای استفاده در صنعت کشاورزی مشابه داخلی و یا خارجی داشته باشد، با استفاده از فناوری نانو تولید شده است.این محصول دانش بنیان می باشد.

نانو کود ارگانیک تولید محققان ایرانی است که استفاده از این کود ها به کشاورزان کمک می کند محصولات باغی که شامل میوه ها و سبزی های خوش طعم می شوند را تولید کنند.

کود های نانو ارگانیک از فرآوری کود های طبیعی مرغی و دامی به دست می آیند و مشکلات کود های دامی و کود های ورمی کامپوست را ندارند.

برای تولید کود نانو ارگانیک زمان کمتری نسبت به کود های ورمی کاپوست نیاز است و همچنین سرعت تجزیه و قابل جذب شدن آن از کود های ورمی کامپوست و کود های طبیعی بسیار بیشتر و از کود های شیمیایی کمتر است.

در این قسمت درمورد سنگ آهن صبانور به صورت کامل و سفارش آنلاین در اختیار شما قرار داده شده است.

کود نانو ارگانیک به چهار شکل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اول به صورت چال کود کردن این کود در پای درختان و یا در داخل خاک گلدان، دوم به صورت پاشیدن نانو کود بر روی خاک مزرعه قبل از این که محصولات جوانه بزند، سوم ریختن این کود در آب آبیاری غرقابی و در نهایت اسپری کردن محلول سوسپانسیونی کود نانو ارگانیک بر روی برگ بوته ها و درختان.

بررسی تأثیرات استفاده از کود نانو

امروزه فناوری نانو نقش بسیار مهمی در تولید کود دارد به طوری که این کود ها بسیار موثر و کم خطر بوده و قابلیت رها سازی مناسب عناصر را دارد اما در ایران هنوز به شکل اثر گذاری وارد بخش کشاورزی نشده و زیاد کارایی ندارد.

یکی از عناصر مورد نیاز گیاهان آهن است که از سایر عناصر کم مصرف گیاه ضرورت بیشتری دارد. با استفاده از نانو کود های کلاته به جای استفاده از کود های مرسوم، عناصر غذایی موجود در کود به صورت کنترل شده و به تدریج در خاک آزاد می شود. این عمل باعث می شود که از مردابی شدن آب های ساکن و آلودگی آب های آشامیدنی جلوگیری شود.

از مهم ترین مزایای کود های نانو در کشاورزی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • میزان تولید در واحد سطح افزایش می یابد.
  • کیفیت محصول بالا می رود.
  • در برابر سرما زدگی و تنش های زنده و غیر زنده محیطی مقاومت دارد.
  • از ریزش محصول جلوگیری کرده و ضایعات کمتری دارد.
  • آلودگی آب های زیر زمینی کاهش می یابد.
  • متابولیسم گیاهان و جذب بیشتر عناصر موثر افزایش می یابد.
  • ریز مغذی ها را به بافت های مشخص می رساند.
  • بهره وری افزایش می یابد، بافت اصلاح شده و به پایداری خاک کمک می کند.

مهمترین کاربردهای کود نانو خضرا

مهمترین کاربردهای کود نانو خضرا

کود نانو خضرا دارای فرمولاسیون ویژه و منحصر به فردی می باشد. این کود به صورت خالص دارای 20 در صد فسفر، 20 در صد نیتروژن و 20 در صد پتاسیم می باشد. استفاده از این کود در گیاهان مختلفی که به عناصر پر مصرف پتاسیم، فسفر و نیتروژن نیاز دارند، قابلیت این را دارد که به صورت محلول پاشی و یا مصرف خاکی نیاز گیاهان را تامین نماید.

نیتروژن موجود در این کود باعث می شود رشد سبزینه ای گیاه افزایش یابد و همچنین باعث رشد و نمو و توسعه متداول اندام ها، میزان بالای تولید پروتئین های گیاهی، تیره رنگ شدن برگ ها و همچنین افزایش تولید میوه و دانه می گردد.

بعد از نیتروژن مهم ترین عنصر غذایی پر مصرف و ضروری مورد نیاز برای گیاهان، فسفر می باشد و کار تولید و انتقال انرژی را بر عهده دارد. این عنصر ساختمانی در ساخت اسید های نوکلئیک نقش مهمی دارد. فسفر موجود در این کود به همراه دیگر عناصر در ساختمان دانه گرده شرکت دارد.

پتاسیم موجود در این کود در سنتز و انتقال کربوهیدرات ها و دی اکسید کربن تاثیر بسزایی داشته و برای تشکیل دیواره سلول الزامی می باشد. برای جذب آب و تعادل در جذب عناصر به پتاسیم نیاز است. این عنصر باعث افزایش راندمان فتوسنتز و همچنین بالا بردن کیفیت محصول و مقاومت گیاه در برابر بیماری ها، آفات و تنش های محیطی می شود.

حفظ و ایجاد تعادل از لحاظ کود دهی و تغذیه در گیاهان به برنامه ریزی و اطلاعات دقیق نیاز مند می باشد. کود کامل خضرا دارای ترکیبی از 12 عنصر مورد نیاز گیاه می باشد. این کود قابلیت مصرف به صورت کود آبیاری و محلول پاشی در مراحل اولیه تشکیل سنبله، مرحله طویل شدن ساقه و … را دارد.

مرکز فروش کود نانو کلات کامل خضرا

کود کلات میکرو کامل خضرا به صورت پودری و کاملا محلول در آب بوده و از طریق محلول پاشی و خاکی قابل مصرف می باشد.

در خرید و فروش کود نانو کلات کامل خضرا مشخصات و ویژگی هایی را باید مد نظر قرار داد. از جمله مشخصاتی که این کود دارد می توان این موارد را نام برد:

  1. حاوی آهن، روی، منگنز، بور، مس و مولیبدن می باشد.
  2. بر اساس فناوری کلات های پیشرفته طراحی شده است.
  3. کاملا محلول در آب است.
  4. عملکرد و کیفیت (عطر، طعم، رنگ، ماندگاری، مواد مغذی، سایز، متابولیت های ثانویه و …) محصولات کشاورزی را افزایش می دهد.
  5. در سیستم های آنزیمی گیاهان شرکت دارد.
  6. مقاومت آن در برابر آفات (کاهش نیاز به مصرف سموم و در نتیجه تولید محصولی سالم تر) و تنش های محیطی مانند سرما، گرما، شوری آب، کم آبی و … افزایش می یابد.
  7. باعث ایجاد تعادل یونی، جذب بهتر عنصر های ریز مغذی، افزایش دست یابی گیاه به آن ها و نهایتا رشد بهتر گیاه می شود.

قیمت کود کلات کامل خضرا دارای بهای پایینی است اما از لحاظ زیست محیطی اصلا مخرب نیست و به محیط زیست آسیب نمی زند زیرا از مواد اولیه ای مثل کود دامی و کود مرغی که با فرمول خاصی تهیه شده است تولید می شود.

2

  1. سلام کود نانو کلات کامل برای ۳۰ درخت چقدر باید خریداری کرد منظورم اینکه برای هر درخت چ مقدار لازمع

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما