فروش نانو ذرات آلومینیوم

 فروش نانو ذرات آلومینیوم در کشورمان بسیار افزایش یافته است زیرا،

انواع نانو ذرات آلومینیوم در صنایع مختلف مهندسی و پژوهشی استفاده می شوند.  امروزه فروش نانو ذرات در کشور رایج شده است زیرا کاربرد نانو ذرات در صنایع بی شمار می باشد.فروش نانو لوله های الیاف کربنی و سنگ آهن خام به صورت عمده از همین شرکت با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی را از این قسمت مشاهده فرمایید.

 فروش نانو ذرات آلومینیوم

لیست انواع مختلف نانو ذرات

لیست انواع مختلف نانو ذرات لیست انواع مختلف نانو ذرات با قیمت آنها و مشخصات آنها ذکر شده و هرکدام کاربردی متفاوت و قیمت گوناگونی دارند.
انواع مختلف نانوذرات
ذرات نانو را می توان با توجه به اندازه ، مورفولوژی ، خصوصیات فیزیکی و شیمیایی به انواع مختلفی طبقه بندی کرد.  برخی از آنها نانو ذرات مبتنی بر کربن ، نانو ذرات سرامیکی ، نانو ذرات فلزی ، نانو ذرات نیمه هادی ، نانو ذرات پلیمری و نانو ذرات مبتنی بر لیپیدها هستند.
نانو ذرات مبتنی بر کربن
نانو ذرات مبتنی بر کربن شامل دو ماده اصلی است: نانو لوله های کربنی (CNTs) و فولرن ها.  CNT ها چیزی نیستند جز ورق های گرافنی که درون یک لوله قرار می گیرند.  این مواد عمدتاً برای تقویت سازه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا 100 برابر از فولاد قوی تر هستند.
CNT ها را می توان به نانو لوله های کربنی تک جداره (SWCNTs) و نانو لوله های کربنی چند دیواره ای (MWCNTs) طبقه بندی کرد.  CNT ها به نوعی منحصر به فرد هستند زیرا از نظر حرارتی در طول و بدون رسانا در طول لوله هستند.
فولرن ها آلوپروت های کربن هستند که ساختاری از قفس توخالی شصت یا بیشتر اتم کربن دارند.  ساختار C-60 را Buckminsterfullerene می نامند و مانند فوتبال توخالی به نظر می رسد.  واحدهای کربن موجود در این سازه ها دارای یک ترتیب پنج ضلعی و شش ضلعی هستند.  اینها به دلیل هدایت الکتریکی ، ساختار ، استحکام بالا و میل الکترون کاربردهای تجاری دارند.
نانو ذرات سرامیکی
نانو ذرات سرامیکی مواد جامد معدنی هستند که از اکسیدها ، کاربیدها ، کربناتها و فسفاتها تشکیل شده اند.  این نانو ذرات از مقاومت بالایی در برابر گرما و عدم تحرک شیمیایی برخوردار هستند.  آنها کاربردهایی در فوتوکاتالیز ، تجزیه نوری رنگها ، تحویل دارو و تصویربرداری دارند.
با كنترل برخي از ويژگي هاي نانو ذرات سراميك مانند اندازه ، مساحت سطح ، تخلخل ، نسبت سطح به حجم و غيره ، آنها به عنوان يك عامل تحويل دارو خوب عمل مي كنند.  این نانو ذرات به عنوان یک سیستم تحویل دارو برای تعدادی از بیماری ها مانند عفونت های باکتریایی ، گلوکوم ، سرطان و غیره به طور مؤثر مورد استفاده قرار گرفته اند.
داستانهای مرتبط
بازتاب گزارش سال 2004 به فناوری نانو – تأثیر آن چیست و میراث آن چیست؟
نانو سیم ها تعریف شده – نانو سیم ها چیست ، از چه ساخته شده و چگونه استفاده می شوند
نانو ذرات رمان داروهای مختلفی را برای کشتن به سرطان تحویل می دهند و آنها را به مکان های مختلف منتقل می کنند.
نانو ذرات فلزی
نانو ذرات فلزی از پیش سازهای فلزی تهیه می شوند.  این نانو ذرات را می توان با روشهای شیمیایی ، الکتروشیمیایی یا فوتوشیمیایی سنتز کرد.  در روشهای شیمیایی ، نانو ذرات فلزی با کاهش پیش سازهای یون فلزی در محلول توسط مواد کاهش دهنده شیمیایی به دست می آیند.  اینها توانایی جذب مولکولهای کوچک و انرژی سطح بالایی را دارند.
این نانو ذرات کاربردهایی در زمینه های تحقیقاتی ، تشخیص و تصویربرداری از مولکولهای زیستی و کاربردهای زیست محیطی و زیست-آنالیزی دارند.  به عنوان مثال از نانو ذرات طلا برای پوشش دادن نمونه قبل از تجزیه و تحلیل در SEM استفاده می شود.  این کار معمولاً برای تقویت جریان الکترونیکی انجام می شود و به ما کمک می کند تا تصاویر SEM با کیفیت بالا بدست آوریم.
نانو ذرات نیمه هادی
نانو ذرات نیمه هادی خاصیت هایی مانند فلزات و غیر فلزات دارند.  آنها در جدول تناوبی در گروه های II-VI ، III-V یا IV-VI یافت می شوند.  این ذرات دارای پهنای باند گسترده ای هستند که در تنظیم ، خواص مختلفی را نشان می دهد.  آنها در فتوکاتالیز ، وسایل الکترونیکی ، اپتیکال عکس و کاربردهای تقسیم آب استفاده می شوند.
برخی از نمونه های نانو ذرات نیمه هادی عبارتند از GaN، GaP، InP، InAs از گروه III-V، ZnO، ZnS، CdS، CdSe، CdTe نیمه هادی های II-VI و سیلیکون و ژرمانیوم از گروه IV هستند.

بررسی ویژگی های نانو ذرات آلومینیوم

بررسی ویژگی های نانو ذرات آلومینیوم سبب می شود نهایت استفاده را از این ذرات برد. سنتز شیمیایی مرطوب از نانو ذرات آلومینیوم به طور سیستماتیک با استفاده از دی متیل اتیل آمین آلن و 1-متیل پیرولیدین آلان به عنوان پیشروها و مولکولهای با یک یا یک جفت گروه کربوکسیلیک اسید به عنوان عوامل غیرفعال سطح مورد بررسی قرار گرفت.

نانو ذرات پلیمری
نانو ذرات پلیمری نانوذرات مبتنی بر ارگانیک هستند.  بسته به روش تهیه ، این ساختارها به شکل نانو ذرات یا نانوسفرها شکل دارند.  یک ذره نانوسفر دارای ساختاری مانند ماتریس است در حالی که ذرات نانو ذرات دارای مورفولوژی هسته پوسته است.  در حالت اول ، ترکیبات فعال و پلیمر به طور یکنواخت پراکنده می شوند در حالیکه در حالت دوم ترکیبات فعال توسط یک پوسته پلیمری محصور و احاطه شده اند.
برخی از محاسن نانو ذرات پلیمری ، کنترل رهاسازی ، محافظت از مولکولهای دارویی ، توانایی ترکیب درمانی و تصویربرداری ، هدفگذاری خاص و موارد دیگر است.  آنها کاربردهایی در زمینه تحویل دارو و تشخیص دارند.  داروهای دارویی با نانوذرات پلیمری بسیار تخریب پذیر و زیست سازگار هستند.
نانو ذرات مبتنی بر لیپیدها
نانو ذرات لیپید عموماً به شکل كروی با قطر 10 تا 100 نانومتر هستند.  این ماده از یک هسته جامد ساخته شده از لیپید و یک ماتریس حاوی مولکولهای لیپوفیل محلول تشکیل شده است.  هسته خارجی این نانو ذرات توسط سورفاکتانتها و امولسیفایرها تثبیت می شوند.  این نانوذرات در زمینه پزشکی به عنوان داروی دارویی و زایمان و انتشار RNA در درمان سرطان کاربرد دارند.

در این قسمت درمورد سنگ آهن صبانور به صورت کامل و سفارش آنلاین در اختیار شما قرار داده شده است.

موارد استفاده از نانو ذرات آلومینیوم

موارد استفاده از نانو ذرات آلومینیوم

آلومینیوم یک عنصر شیمیایی سفید نقره ای با نماد Al و عدد اتمی 13. یک فلز نرم ، غیر مغناطیسی و چگالی است.  از نظر توده ای ، آلومینیوم حدود 8٪ پوسته زمین را تشکیل می دهد.  این سومین عنصر فراوان پس از اکسیژن و سیلیکون و فراوان ترین فلز پوسته است.  فلز آلومینیوم به قدری از نظر شیمیایی واکنش پذیر است که نمونه های بومی نادر و محدود به محیط های کاهنده شدید هستند.  در عوض ، در بیش از 270 ماده معدنی مختلف ترکیب شده است.

فروش عمده انواع نانو ذرات

آلومینیوم به دلیل چگالی کم و مقاومت در برابر آن قابل توجه است.  آلومینیوم و آلیاژهای آن برای صنعت هوا فضا بسیار مهم و در صنایع حمل و نقل و ساختمان مانند نمای ساختمان و قاب پنجره بسیار مهم هستند.  اکسیدها و سولفاتها مفیدترین ترکیبات آلومینیوم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما