فروش عمده الیاف نانو لوله های کربنی

ایران یکی از کشورهای پیشرفته در تولید انواع محصولات نانو می باشد که با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و بهره وری از پژوهشگران و دانشمندان و متریال درجه یک این محصول را تولید می کند که یکی از کاربردی ترین آن الیاف نانو لوله های کربنی می باشد که کاربرد زیادی در پزشکی، تصفیه آب و ساخت سرامیک و … دارد که به دلیل کیفیت مرغوب و کاربرد فراوان در داخل و خارج از کشور از فروش خوبی برخوردار می باشد و مورد استقبال متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

در این قسمت درمورد سنگ آهن صبانور به صورت کامل و سفارش آنلاین در اختیار شما قرار داده شده است.

فروش عمده الیاف نانو لوله های کربنی

همه چیز درباره الیاف نانو لوله های کربنی

همه چیز درباره الیاف نانو لوله های کربنینانو ذرات لوله کربنی دارای ساختاری استوانه ای شکل بوده و از ذرات مهم قابل استفاده در صنایع مختلف به شمار می رود که دارای خاصیت رسانایی و مویینگی بالایی می باشد. برای انتقال انواع گازها و مایعات کاربرد زیادی دارد و در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. نانو ذرات لوله کربنی که در اثر فناوری نانو به دست آمده اند از ذرات بسیار با اهمیتی به شمار می روند که در اثر فعل و انفعالات مختلف که روی آن ها انجام می شود، به لوله های کربنی پرکاربرد تبدیل می شوند. از ویژگی ها و خصوصیات نانو الیاف کربنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای خصوصیات مکانیکی عالی و فوق العاده ای هستند
  • با توجه به ساختار عالی، قابلیت تقسیم به نمونه های مختلف از جمله زیگزاگی و کایرال را دارند
  • دارای خاصیت رسانایی و نیمه رسانایی هستند
  • از کربن و ساختار ساده ورقه ای شش ضلعی منظم تشکیل شده اند
  • کاربرد زیادی در فیلتر سازی آب و گاز دارند
  • مانند فلزات از خاصیت رسانایی بالایی برخوردار می باشند

فروش عمده نانو لوله های الیاف کربنی

نانو لوله کربنی علاوه بر نانو لوله تک جداره دارای نمونه های دیگری مانند نانو تیوپ کربنی نیز می باشد که در مهندسی های بافت کاربرد زیادی داشته و کمک زیادی  به ایجاد کنتراست نوری و ردیاب رادیویی می کند و با وجود کاربردی بودن این محصول در زمینه های مختلف، تقاضا برای عرضه و تولید آن در کشور رو به افزایش می باشد و اقدامات وسیع  و گسترده ای در حوزه تولید این محصول در کارخانه های کشور شکل گرفته است.

امروزه کارخانه های زیادی در شهرهای مختلف کشور با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و با بهره گیری از مهندسین و پژوهشگران ماهر و متخصص، نانو لوله کربنی را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند که با توجه به کارایی و عملکرد بسیار عالی یکی از محصولات پرفروش می باشد و مشتریان زیادی داخل و خارج از کشور دارد. نانو الیاف به دلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن در بسیاری از کشورهای عربی از جمله عراق، قطر، کویت، امارات، عمان و … متقاضیان زیادی دارد و این محصول یکی از ارقام صادراتی بسیار پرسود به شمار می آید و توانسته است ارزآوری خوبی را برای کشور همچنین صادر کننده به همراه داشته باشد و باعث تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای مقصد شده و فرصت های جدید شغلی را ایجاد می نماید.

فروش نانو لوله های الیاف کربنی و سنگ آهن خام به صورت عمده از همین شرکت با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی را از این قسمت مشاهده فرمایید. برای اطلاع از چگونگی خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. خرید و فروش عمده مزیت هایی از جمله قیمت مفرون به صرفه، سود خوب برای خریدار و فروشنده و جذب مشتری و … را به همراه دارد.

کاربرد نانو لوله های الیاف کربنی در پزشکی

کاربرد نانو لوله های الیاف کربنی در پزشکیلوله ها الیاف کربنی دارای کاربرد زیادی در بسیاری از صنایع و مراکز از جمله پزشکی هستند که در تشخیص بیماری های سرطانی و ساخت بسیاری از تجهیزات پزشکی کمک زیادی می کند. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنایع تولید مواد منفجره
  • ایجاد پیل سوختی
  • ساخت کاغذ
  • صنایع نظامی و هوا و فضا
  • ساخت پبلاستیک و لاستیک
  • تولید انواع نانو ماشین
  • در تصفیه آب و فیلتر های تصفیه
  • ساخت سرامیک و نانو کامپوزیت

نانو لوله کربنی در علم پزشکی و مهندسی پزشکی امروزه کاربرد زیادی دارد که می توان به درمان انواع و اقسام سرطان ها و شناسایی انواع تومورها، حسگرهای زیستی، استفاده از نانو لوله پزشکی در اندازه گیری گلوکز و … اشاره نمود و با وجود کارایی و کاربرد فراوان یکی از محصولات پرفروش می باشد که در اکثر علوم و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از نانو لوله های الیاف کربنی در تصفیه آب

یکی از کاربردهای نانو الیاف لوله کربنی در تصفیه آب می باشد که کربن فعال در نانو لوله تصفیه آب آلاینده های موجود در آب را به خود جذب می کند و آب را از هرگونه مواد آلوده پاک می کند. نانو ذرات لوله های کربنی چند جداره مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به نوع تک جداره داشته و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشند و موارد استفاده آن در مهندسی بافت و … می باشد.

این کربن یک از بی نظیرترین اتم های موجود در طبیعت می باشد که به علت داشتن قابلیت های زیاد موجب شده است که دانشمندان و متخصصان از آن استفاده کافی را ببرند. نانو الیاف لوله کربن به دلیل دارا بودن پتانسیل های بالا در زمینه های مختلف و داشتن خاصیت مکانیکی، الکتریکی و حرارتی دارای کاربردهای ویژه و منحصر به فردی می باشند. نانو در اصل یک فناوری و تکنولوژی جدید می باشد که عناصر و مواد را در ابعاد بسیار کوچک مورد بررسی قرار می دهد و توانسته است تحولات بزرگی را در تمام علوم و صنایع مختلف ایجاد نماید.

در صنعت الکترونیک، پزشکی و داروسازی، منابع آب و محیط زیست، هوا و فضا و … کاربرد فراوانی دارد. معمولا دانشمندان و متخصصان از دستگاه ها و ابزار اندازه گیری خاصی برای پی بردن به ویژگی ها نانو استفاده می کنند. خواص نانو مواد عبارت است از: مغناطیسی، نوری، آنتی باکتریال و کاتالیزگری. تولید نانو الیاف کربن با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و به روش های مختلف در آزمایشگاه های مجهز انجام می شود و ساخت ان زیر نظر کارشناسان و متخصصین صورت می گیرد.

یکی از بهترین روش ها برای تولید الیاف کربن و کامپوزیت های آن روش الکتروریسی می باشد که یکی از روش های ارزان، ساده و تطبیق پذیر می باشد و هدف شرکت های تولید کننده این است که از سریعترین روش برای تولید این محصول ارزشمند و کاربردی استفاده نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تولید نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما