فروشگاه نانو مواد گرافن اکسید

گرافن یکی از ساختار های کربنی است که در قرن گذشته کشف شد. این ساختار به دلیل ویژگی های خاص، در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در کشور ما تولید می شود و در دسترس افراد قرار داده می شود. در مقاله زیر همه چیز را در مورد فروشگاه نانو مواد، کاربرد ها و روش های سنتز نانو مواد را معرفی خواهیم کرد.

فروش نانو لوله های الیاف کربنی و سنگ آهن خام به صورت عمده از همین شرکت با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی را از این قسمت مشاهده فرمایید.

فروشگاه نانو مواد گرافن اکسید

نانو مواد گرافن اکسید چیست؟

نانو مواد گرافن اکسید چیست؟گرافن نانو اکسید یکی از مواد نانو ذرات است که در کشور ما توسطح محققین تهیه و تولید می شود. تولید نانو مواد در کشور ما باعث شده در این مورد خودکفا شویم و از این نظر سود بسیاری را داشته باشیم. کربن اساس تمام ساختار های زنده روی کره زمین است. این عنصر  در تمام ساختار های زنده یافت می شود. این ماده سیاه نتیجه سوختن مواد آلی یا ساختار های زنده است. کربن در طبیعت به اشکال مختلفی از جمله الماس و گرافیت یافت می شود. گرافیت لایه ای از اتم های کربن است که توسط نیروی  Van der Waals به هم پیوسته اند. در هر یک از این لایه ها، هر اتم کربن به سه اتم کربن دیگر متصل شده و ساختاری شبیه لانه زنبوری خواهد داشت. هر اتم کربن دارای 4 الکترون مرتبط است. در صفحات گرافیتی، 3 پیوند کووالانسی قوی ایجاد می شود و دیگر الکترون ها پیوند وان در والس را بین صفحات تشکیل می دهند که منجر به تشکیل گرافیت می شود. از آنجا که پیوند ون در والس ضعیف است، این لایه ها به راحتی می توانند بر روی یکدیگر لغزان شوند، به همین دلیل گرافیت نیز روان کننده است و به عنوان روان کننده در بسیاری از صنایع استفاده می شود. به هر یک از این صفحات گرافیتی که به صورت شش ضلعی به هم متصل هستند، گرافن گفته می شود. به دلیل استحکام بالای پیوند های کووالانسی، گرافن با وجود نازک بودن بسیار مقاوم است. گرافن یکی از ساختار های ابر رسانا است. نانو مواد گرافن اکسید در صنعت کاربرد های بسیار گسترده ای دارند.

فروشگاه انواع نانو ذرات در ایران

فروش نانو مواد در کشور ما با تعداد بالایی انجام می شود. به دلیل کاربرد زیاد این مواد افراد زیادی از آن استقبال می کنند. نانوذرات فلز ذره ای با قطر حدود 1 تا 2 نانومتر علاوه بر انواع فلزی، عایق ها و نیمه هادی ها، نانوذرات همچنین نانوذرات مصنوعی مانند ساختار های هسته را در خود جای داده اند. همچنین، نانوسفر ها، نانولوله‌ ها و نانوالیاف فقط اشکال مختلف نانوذرات محسوب می شوند. این نانوذرات به عنوان ذرات بسیار کوچک .به حساب می آیند. نانوبلور ها و نقاط کوانتومی نیمه هادی نیز زیر مجموعه نانوذرات هستند. روش های زیادی برای تولید نانوذرات وجود دارد. به طور کلی از نانو دارو ها در رهاسازی دارو استفاده می شود. گرافن به دلیل مساحت بالای سطح آن، هدایت زیاد، نازک بودن و استحکام بسیار زیاد در آینده در زمینه مهندسی پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. گرافن را می توان برای بهبود حسگرهای زیستی استفاده کرد. تنها مشکلی که در استفاده از گرافن در پزشکی وجود دارد، اثبات سالم بودن بدن است.در این قسمت درمورد سنگ آهن صبانور به صورت کامل و سفارش آنلاین در اختیار شما قرار داده شده است.

بررسی عملکرد نانو مواد گرافن اکسید

بررسی عملکرد نانو مواد گرافن اکسیدعملکرد نانو مواد به موارد ویژه ای بستگی دارد که ما در این مقاله برای شما توضیح می دهیم. گرافن به دلیل داشتن انرژی زیاد در سطح و آزاد شدن الکترون های پی، دارای خواص بسیاری است و منجر به کاربرد های بی نظیری می شود. در زیر برخی از کاربرد های گرافن در ساختار های کربن را معرفی خواهیم کرد. تحرک ذرات بار بر روی گرافن بسیار زیاد است. این خاصیت را تحرک می نامند زیرا در اثر تحرک بالاتر، گرافن یک ابررسانای بسیار قدرتمند است که می توان از آن برای ساخت ترانزیستور استفاده کرد. یکی از مناطقی که گرافن به طور گسترده استفاده می شود و در آینده گرافن مورد استفاده گسترده قرار خواهد گرفت، کاربرد های الکترونیک است. مخصوصاً در صفحه های لمسی، صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) و دیودهای نوری ارگانیک (OLED). مواد مورد استفاده در الکترونیک باید قادر به عبور بیش از 90 درصد نور باشند. آن ها همچنین باید از هدایت الکتریکی بسیار بالایی برخوردار باشند. گرافن با شفافیت 97٪ و هدایت الکتریکی بسیار بالا گزینه بسیار خوبی برای کاربرد های الکترونیکی است. گرافن سخت، بسیار محکم و سبک است. این امر باعث شده است تا این گزینه بسیار مناسب برای استفاده در صنعت هوافضا باشد. فناوری نانو امروزه در صنعت هوافضا استفاده می شود، اما گرافن نیز گزینه بسیار مناسبی است. با پوشاندن گرافن روی سطح فضاپیما یا هواپیما می توان هواپیما را در برابر صاعقه یا امواج الکتریکی محافظت کرد. گرافن و استحکام آن می تواند در بسیاری از کامپوزیت های دیگر برای افزایش استحکام مکانیکی و دوام مورد استفاده قرار گیرد.

تولید کننده های انواع نانو مواد در ایران

تولید کننده های زیادی این نانو ماده با ارزش را در سطح گسترده ای تولید می کنند. این تولید کننده ها علاوه بر گرافن نانو مواد باارزش دیگری را همچون آلومینا تولید می کنند. یکی از چالش های صنعت، استفاده کارآمد از خازن ها و باتری ها است. مشکل این است که برای شارژ باتری زمان بسیار طولانی نیاز است. گرافن کاربرد های بسیاری نیز دارد. گرافن همچنین می تواند به عنوان روان کننده استفاده شود. روغن کاری گرافن نیز بسیار طولانی تر از گرافیت سنتی است. از روکش های گرافن نیز می توان برای تجهیزات و تاسیسات ضد آب استفاده کرد. گرافن از هدایت حرارتی و رسانایی بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل می توان از آن ها در خنک کننده استفاده کرد. آن ها به سرعت گرما را منتقل می کنند. ساختار های انرژی (تراز یا نوار) مواد در هر طول، عرض و ارتفاع وجود دارد. به عبارت دیگر، هر جسم سه بعدی دارای سه ساختار انرژی مجزا در سه بعد خود است که نتیجه آن بیانگر ساختار انرژی کل ماده است. ابعاد نانو مواد نانوساختار شده محصور کوانتومی نامیده می شود. به عنوان مثال، لایه های نازک که دارای سطح انرژی گسسته در یک بعد هستند. محدودیت کوانتومی بدین معنی است که به دلیل محدودیت ابعاد نانو، باند های انرژی گسسته می شوند و هرچه این محدودیت بزرگتر شود (ابعاد آن نیز کوچکتر است)، شکاف تعادل انرژی بیشتر می شود. بنابراین، یکی از تفاوت های عمده بین انواع مختلف مواد نانوساختار، تعداد باند های انرژی مداوم و میزان انرژی گسسته در سه بعد است که منجر به تغییرات زیادی در خلوص آن ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما