فروشگاه محلول ضدعفونی نانو سیلور

فروشگاه محلول ضدعفونی نانو سیلور را با قیمت خوب و عمده و کاملا مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.  فروشگاه های غیر حضوری این محلول را با قیمتی بسیار مناسب در قالب عمده و مستقیم به مشتریان عرضه می کنند. محلول نانو سیلور تا چندین روز روی سطوح مختلف ماندگاری دارد و گند زدایی می کند. در این روزها با توجه به شرایط بحرانی که با آن مواجه هستیم این محصول با کیفیت می تواند تضمین کننده و حافظ  سلامتی شما مخاطبان گرامی باشد.

فروشگاه محلول ضدعفونی نانو سیلور

انواع بسته بندی محلول ضدعفونی نانو سیلور

انواع بسته بندی محلول ضدعفونی نانو سیلور محلول ضدعفونی نانو سیلور که دارای خواص آنتی باکتریال است و در دو بسته بندی به رنگ های زرد و قرمز به بازار عرضه می شود.  مضاف بر اینکه این محلول برای ضدعفونی دست ها به کار می رود و کارایی خوب و قابل توجهی دارد برای سطوح مختلف نیز به کار می رود و ماندگاری خوبی دارد. ساختار تولیدی این ماده صنعتی بر اساس فناوری نانو و ماده حیاتی آب و همجنین نقره است و به شکل لیتری و در بسته بندی بطری به بازار عرضه می شود. 

بسته بندی این ماده ضدعفونی کننده در بطری های مخصوص انجام می شود و اغلب در وزن یک لیتر روانه بازار می شود. وزن خالص این مایع آنتی باکتریال هزار گرم است اما موقعی که بسته بندی می شود وزن آن به هزار و سیصد گرم می رسد. 

شرکت تولیدی محلول ضدعفونی نانو سیلور مرغوب

شرکت تولیدی محلول ضدعفونی نانو سیلور مرغوب شرکت تولیدی محلول ضد عفونی نانو سیلور مرغوب را با قیمت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این محصول با خواص آنتی باکتریالی که دارد توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است و میتوان گفت جزو پرفروش ترین محصولات است که اخیرا به بازار  عرضه شده است.

 شرکت های تولیدی اولین تامین کنندگان مراکز نمایندگی هستند و به طور مستقیم و عمده اقدام به فروش محصولات خود می کنند و با استفاده از این روش فروش سود خوبی عاید ایشان می گردد. 

قیمت نانو سیلور در وب سایت بسیار ارزان تر از قیمت آن در بازار است و به طور عمده و با حذف واسطه ها در دسترس مشتریان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات جامع تر و یک خرید خوب و مقرون به صرفه پیشنهاد می کنم با واحد فروش سایت ارتباط بگیرید. تولید محلول ضدعفونی نانو با خاصیت میکروب زدایی با کیفیت بسیار مرغوب و در بسته بندی و با قیمت خیلی خوب انجام می شود و به بازار عرضه می شود. هدف نهایی شرکت های تولیدی از ارائه این مایع برقراری امنیت روانی و سلامتی شما مشتریان و مخاطبان گرامی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما