فروشنده نانو مواد پوشش های حرارتی

صنعت نانو از جمله صنایع به روزی بوده که منجر به پیشرفت چشمگیری در زمینه های مختلف خواهد شد، به این صورت که، با تولید نانو مواد تغییرات بزرگی در  زندگی بشر به وجود آمده است. یکی از موارد استفاده نانو مواد را می توان در تولید پوشش های حرارتی ذکر کنیم که خود به چند بخش تقسیم شده و در زمینه های مختلف کاربرد فراوانی دارد، به گونه ای که فروشنده نانو مواد پوشش های حرارتی هر نمونه را با توجه به نیاز مصرف کننده در اختیارش قرار می دهد.

فروشنده نانو مواد پوشش های حرارتی

مهمترین کاربردهای نانو مواد

مهمترین کاربردهای نانو مواد

در حقیقت نانو مواد، مواد شیمیایی هستند که در مقیاس بسیار کوچک تولید شده اند و به علت ابعاد کوچکی که دارند، نسبت به مواد شیمیایی دیگر، قدرت و هدایت بیشتر و  واکنش پذیری بالاتری خواهند داشت و به طور کلی نانو موادی که طی فرآیند های مهندسی تولید شده اند، به گونه ای طراحی می گردند که دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی بوده که می توانند برای یک عملکرد یا هدف خاص مورد استفاده قرار بگیرند و اصولا ابعاد نانو موادها در مقیاسی کمتر از 100 نانو متر می باشند.

در حقیقت نانو موادها هم انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در صنعت خاصی کاربرد دارد، که بر اساس ابعاد دسته بندی می شوند و به دسته های نانو مواد نزولی، نانومواد یک بعدی، نانو مواد دو بعدی و نانو مواد سه بعدی تقسیم بندی می گردند و کاربرد نانو مواد  با استفاده از نانو تکنولوژی در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، منسوجات، لوازم آرایشی، حفاظت از محیط زیست، فن آوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و غیره می باشد.

البته لازم به ذکر است که نانو مواد ممکن است به صورت طبیعی تولید شده، که این دسته در طبیعت یافت خواهند شد یا نوع تصادفی می باشند که به طور تصادفی و به عنوان یک محصول فرعی، طی فرآیند مکانیکی تولید می گردند و یا به صورت عمدی توسط انسان ها ساخته می شوند و با عنوان نانو مواد صنعتی شناخته می شوند.

استفاده از نانو مواد در تولید پوشش های حرارتی

همان طور که می دانیم پوشش ها به عنوان سدی عمل کرده که در برابر آسیب های مختلف به سطح جسم مورد نظر، قرار می گیرند و پوشش های حرارتی از نفوذ حرارت به سطح مورد نظر جلوگیری خواهند کرد و کاربرد این نوع پوشش ها بر روی ابزار و قطعاتی است که در معرض گرمای شدید قرار می گیرند، از جمله کاربرد های نانو پوشش های حرارتی در صنعت هوا و فضا، توربین های گازی و اجزای داخلی موتور هواپیما می باشد.

با توجه به نکات گفته شده و درک اهمیت پوشش های حرارتی، دانشمندان با استفاده از تکنولوژی نانو، نسل جدیدی از پوشش های حرارتی را با عنوان نانو پوشش حرارتی تولید کرده اند که به علت سطح مولکولی و ماکروسکوپی که دارند، هوا از بین آن ها نمی تواند عبور کند و در نتیجه به خوبی نقش یک عایق قوی را ایفا می کنند و به همین علت نسبت به پوشش های حرارتی دیگر مزایایی بیشتری دارند.

در حقیقت این محصول یک عایق حرارتی با عملکرد بالا می باشد که بر روی سطح گرم اجسام قرار می گیرد و چسبندگی مناسب، مقاومت بالا در برابر خوردگی، دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر اشعه UV از جمله مزایای نانو پوشش های حرارتی می باشد، هم چنین با وجود مقاومت حرارتی بالا و رسانایی کم، مانع از هدر رفتن انرژی به محیط شده، در نتیجه باعث کاهش مصرف سوخت و الکتریسته خواهد شد.

از جمله موارد دیگری که از نانو موادهای پوشش حرارتی استفاده می کنند، در صنعت ساختمان می باشد و به عنوان عایق حرارتی در صنعت رنگ های جمع آوری کننده انرژی خورشیدی، نانوژل، پنل های شفاف با توان عایق بالا و پنجره های عایق گرما کاربرد دارند و در مجموع استفاده از نانو مواد پوشش حرارتی در ساختمان ها، باعث شده تا نسل جدیدی با عنوان ساختمان سبز در صنعت ساخت و ساز رایج گردد.

هم چنین می توانیم، از نانو عایق های حرارتی با کم ترین تخریب و بدون داشتن کوچک ترین خطری برای حفاظت از چوب، فلز، سنگ و عایق کاری پوشش ها در صنایع دیگری هم استفاده کنیم، البته لازم به ذکر است که نانو پوشش های حرارتی نسبت به سایر پوشش های حرارتی نازک تر بوده و راحت تر بر روی سطوح قرار می گیرند.

لیست قیمت انواع نانو مواد و نانو پودر

لیست قیمت انواع نانو مواد و نانو پودر

در سال های اخیر، با توجه به پیشرفت صنعت نانو در کشورمان، دانشمندان موفق شده اند که انواع نانو مواد و نانو پودر ها را با کیفیت بالایی تولید نمایند و قیمت نانو مواد بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردند، که هر کدام از این عوامل بر روی قیمت نانو مواد به صورت مستقیم تاثیر می گذارند. علاوه بر عواملی چون جنس مواد تشکیل دهنده، نوع بسته بندی و مقداری که در هر بسته قرار دارد، نحوه خرید و فروش این محصول هم بر روی قیمت نهایی آن ها موثر می باشد. از طرفی دیگر برای این که خرید با قیمت پایین تری داشته باشیم، می توانیم نانو مواد را به صورت عمده خریداری کنیم، زیرا فروش عمده هر کالا یا محصول بسیار با صرفه تر از فروش آن به صورت جزئی می باشد.

فروشنده بهترین نانو مواد صنعتی

نانو مواد صنعتی از جمله مواد پر کاربرد در صنعت بوده که در دو نوع فلزی و غیر فلزی یافت می شوند و با توجه به کارایی که دارند، در بسیاری از صنایع حرف اول را می زنند.

بنابراین به دلیل کاربرد های زیادی که نانو مواد صنعتی دارند، نقش مهم و موثری در صنعت کشورمان خواهند داشت و اگر با کیفیت مطلوب و درست تولید شوند، منجر به پیشرفت صنایع زیادی می گردند و با توجه به کاربردی بودن این محصول، مراکز فراوانی وجود دارند که بهترین مواد صنعتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

البته لازم به ذکر است که فروش نانو مواد صنعتی در کشورمان بیشتر از طریق نمایندگی های مرتبط با این محصول انجام می شود و باید در نظر داشته باشیم که، نانو مواد صنعتی به دلیل گستردگی فراوانی که دارد، برای فروش نیاز به تخصص ویژه ای خواهد داشت تا فروشنده بتواند در مورد محصول مورد نظر اطلاعات لازم و کافی را در اختیار خریدار قرار دهد و در این صورت مصرف کننده موفق می شود تا نانو مواد مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نماید. 

1

  1. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما