عرضه کننده نانو کاربید تیتانیوم

نانو کاربید تیتانیوم، با نام شیمیایی TiC ، از دسته نانو اکسیدها و یک ماده سرامیکی سخت و پودری سیاه رنگ است. این ماده مصنوعی، با قطر کمتر از 100 نانومتر، غیر اکسیدی است و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد؛ بدین جهت در صنایع مختلف کاربرد دارد.

عرضه کننده نانو کاربید تیتانیوم

منظور از نانو کاربید تیتانیوم چیست

منظور از نانو کاربید تیتانیوم چیست نانو کاربیدها، مواد شیمیایی مصنوعی هستند که کاربرد های متفاوتی در صنایع مختلف دارند. نانو کاربید تیتانیوم یکی از آن هاست، که از 2 عنصر کربن و تیتانیوم و در دمای بالای 2000 درجه سانتی گراد به دست می آید. از ویژگی های آن، رسانای خوب و خلوص بالا و عدم واکنش شیمیایی با آهن و فولاد را می توان نام برد.

از این ماده شیمیایی، به دلیل استحکام بالا و مقاوم بودن در برابر حرارت، در ساخت ابزارهای سایش و برش، همچنین دیگ های ذوب فلزات و قطعات آلیاژی سخت استفاده می شود. زیست حسگرها، مخازن دولایه و پیل های سوخت، از دیگر موارد مورد استفاده کاربید تیتانیوم به شمار می رود.
نانو کاربید تیتانیوم یک ماده بسیار خطرناک و قابل اشتعال است که گرد و غبار آن در مجاورت با هوا منفجر خواهد شد؛ به همین سبب باید آن را در ظروف در بسته و
به دور از گرما و حرارت نگه داری کرد.

قیمت نانو کاربید تیتانیوم بسته به میزان وزن بسته بندی آن متغیر است. این نانو کاربید در وزن های 5، 10، 25، 50….گرمی عرضه می شوند.

مهم ترین کاربرد نانو کاربید تیتانیوم

مهم ترین کاربرد نانو کاربید تیتانیوم نانو کاربید تیتانیوم به جهت برخورداری از ویژگی های خاص، در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد. به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر اکسیداسیون، در ساخت وسایل سایشی و ابزارهای برش استفاده می شود. همچنین به دلیل نقطه ذوب بالایی که دارد، در ساخت قالب های ریخته گری و بوته های ذوب به کار برده می شود. از دیگر ویژگی های این ماده، قابلیت رسانایی خوب و هدایت الکتریکی بالاست. همچنین، هدایت حرارتی بالایی دارد و نسبت به شوک های حرارتی مقاوم است.

از مهم ترین کاربرد نانو کاربید، می توان ساخت پوشش های مقاوم به سایش، المنت های حرارتی، هدهای مغناطیسی، بلبرینگ های ساینده، سنسورهای زیستی، ابرخازن ها و پیل های سوخت مستقیم را نام برد. همچنین در ساخت قطعات آلیاژی و مواد رسانای پلاستیکی کاربرد دارد. از این ماده سرامیکی سخت، در صنایع زرهی برای ساخت جلیقه های ضد انفجاری و ضد گلوله استفاده می شود.

قیمت کلی نانو کاربید تیتانیوم

قیمت کلی نانو کاربید تیتانیوم در جهان امروز استفاده از فناوری نانو در صنایع مختلف رو به افزایش است. محققان اقتصادی درآمد هنگفتی را در سال های آتی برای این صنعت پیش بینی می کنند.
از فناوری نانو در ساخت وسایل بسیاری از جمله: اسپری های پاک کننده برای آب گریز شدن و ایجاد درخشندگی بیشتر در اشیاء، ابرهای جادویی برای از بین بردن انواع لکه ها، واکس های نانو برای ایجاد تمیزی بیشتر و ماندگاری بالاتر، دستمال ها، حوله ها و پارچه های نانو برای دوخت لباس های با کیفیت و… استفاده می شود.

نانو کاربید تیتانیوم که یکی از انواع نانو کاربیدهاست، با فناوری نانو ساخته شده.این ماده علاوه بر ایران در کشورهایی مثل آمریکا، آلمان، بلژیک، روسیه، هند،چین و …، تولید شده و به صورت کلی و جزئی به فروش می رسد. فروشندگان ایرانی علاوه بر عرضه محصولات داخلی، با اخذ نمایندگی از سایر شرکت های خارجی به فروش مستقیم نمونه خارجی آن در قیمت های مناسب و کیفیت های مطلوب اقدام نموده اند. عرضه کننده نانو کاربید تیتانیوم، جهت رفاه حال مشتریان خود، با راه اندازی سایت های فروش، به عرضه این محصول به صورت اینترنتی و با خدمات پشتیبانی اقدام نموده اند.

در سال های اخیر به جهت تحریم ها و نوسانات ارزی، قیمت های این نانو کاربید، چه داخلی و چه خارجی تغییرات زیادی داشته؛ به همین سبب عرضه کنندگان، اعلام قیمت را منوط به حضور در دفتر نمایندگی فروش یا تماس تلفنی در همان روز کرده اند. بدین سبب قیمت های کلی اعلام شده در بعضی سایت ها معتبر نمی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما