خرید و فروش نانو ذرات سیلیکا اصفهان

فروش نانو ذرات سیلیکا در داخل کشور توسط نمایندگی های صورت می گیرد. سایز و اندازه این ذرات از یک تا صد نانو متر بوده است که در سطح بازار مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود در این محدودی مورد نظر را انتخاب کرده و از آن استفاده می کنند. انواع مدل ها نانو ذرات در سطح کشور وجود دارد که هر کدام یک نیز در صنعتی به کار برده می شوند ای این صنعت در داخل کشور به عنوان عایق و نیمه هادی نیز استفاده می گردد. مدل های فلزی نیز در صنعت فلزات مورد استفاده قرار می گیرد.

مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید و سنگ آهن خوزستان به وب سایت رسمی ما و این قسمت مراجعه کنند.

خرید و فروش نانو ذرات سیلیکا اصفهان

معرفی انواع مختلف نانو ذرات

معرفی انواع مختلف نانو ذراتانواع نانو ذرات که برای استفاده در سطح کشور وجود دارد به صورت زیر بوده است که هر کدام یک از این مواد استفاده منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

نانو ذرات اکسیدی: به این نوع نانو ذرات سرامیکی نیز گفته می شود این نوع نانو از محدودی فعالیت وسیعی برخوردار است این مورد از پر استفاده ترین نو نانو مواد در سطح کشور بوده است که بیشتر صنایع در تولیدات خود از این مورد بیشتر استفاده می کنند. این نانو ذرات نیز تقسیم بندی خاص خود را دارا می باشند که می توان به موارد زیر در این زمینه اشاره کرد.

  • نانو ذرات آلومینیوم
  • نانو اکسید بور
  • نانو اکسید منگنز
  • نانو اکسید تیتانیوم
  • نانو اکسید سریوم
    کاربرد نانو اکسید سریوم در صنعت استفاده کاتالیستی بوده است که جهت تبدیل کردن گاز های خروجی از اگزوز ماشین ها بوده که جهت کم کردن غلظت این گازها مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد تنها یک کاربرد کوچک از این تکنولوژی در سطح کشور بوده است.
    کاربرد دیگر این نانو مواد در صنایع جهت تولید و ذخیره سازی هیدروژن بوده است و برای شرکت در واکنش ها مورد نظر از این مواد استفاده می شود. از نانو ذرات سیلیس در سطح کشور در ساخت بتن های آماده استفاده می گردد.
    از نانو سیلیس در کشور برای جلوگیری از خوردگی فولاد نیز استفاده به عمل می آید تا مواد و سازه های آهنی در اثر زنگ زدگی از بین نروند و از طول عمر بیشتری برخوردار باشند. از این مواد در نگهداری سد ها و سازه های دریایی و نفت نیز به این صورت استفاده می گردد.
    برای تولید نانو ذرات نیز در سطح کشور موارد متعددی وجود دارد که در کل می توان گفت که روش های به سه گروه تقسیم بندی شده و مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. این راهها و روش ها به صورت زیر است:
  • چگالش از یک بخار: این روش از یک بخار که شامل تبخیر فلز جامد و چگالش آن به صورت سریع خوشه های نانو متری می باشد که در نهایت به صورت پودر ته نشین می شوند. از مهمترین مزایای این روش میزان آلودگی کم بوده است در نهایت با تغییر دادن معیار های دما و محیط گاز و سرعت چگالش می تواند اندازه ذره را مدیریت کرد.
  • سنتز شیمیایی: این روش نیز رشد دادن ذرات در محیط آبی بوده است که حاوی واکنشگر ها بوده است در این روش نیز می توان اندازه ذره های را به خوبی مدیریت و کنترل کرد.
  • فرایند های حالت جامد: این روش نیز از طریق آسیاب در محیط اتمسفری صورت می گیرد اگر با دو روش قبلی نتوان نانو مورد نظر را درست کرد باید از این روش وارد عمل شد.

مشخصات نانو ذرات سیلیکا

به نانو ذرات سیلیکا در سطح بازار نانو شل نیز گفته می شود. اول این که کسانی که مایل به خرید و تهیه این نانو ذران در سطح کشور هستند بدانند که شرکت های فروش آنلاین این فرایند را برای شما امکان پذیر ساخته است تا به راحتی بتوانید این مواد را برای نیاز های خود سطح بازار تهیه کرده و استفاده کنید.
نانو ذرات سیلیکا با توجه به ساختار خاص خود به دو نوع تقسیم بندی می شود نوع P این نانو ذرات متخلخل هستند و نوع S نانو ذرات کروی هستند که در نوع متخلخل ذرات نانو دارای منافذی هستند که اندازه این منفذ 0/61 میلی لیتر در گرم  بوده است میزان باز تابش ماورا بنفش این مورد به 85 درصد می رسد و در نانو ذرات کروی این قابلیت در 75 درصد می باشد.

فرمول مولکولی نانو ذرات سیلیکا به صورت Sio2 بوده است که با توجه به تعداد اتم دارای سه اتم بوده و از دو عنصر درست شده است. شکل ظاهر یان مواد به صورت جامد بوده است و چگالی آن نیز 2/24 گرم در هر متر مکعب بوده که یک عدد ریزی به حساب می آید. کشور و یا شرکت سازنده این محصول به طور معمول کشور های هند  بوده است که نمایندگی ها این موارد را به ایران وارد می کنند.
نقطه ذوب نانو ذرات سیلیکا 1713 درجه سانتی گراد  می باشد در این دما این مواد ذوب می شوند به وجود آوردن این محیط نیز به راحتی امکان پذیر نبوده و تجهیزات خاص خود را می طلبد.

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد سلستین قرمز به این بخش از مقاله مراجعه فرمایید.

مهمترین کاربرد نانو ذرات سیلیکا

مهمترین کاربرد نانو ذرات سیلیکااز این نانو ذرات در سطح کشور بیشتر موارد به عنوان پیش مواد در صنایع استفاده می شود به این صورت از نانو سیلیکا استفاده می گردد:

  1. جهت ساخت و ساز تجهیزات و مواد
  2. از این مواد در ریخته گری برای بالا بردن میزان دقت و استحکام مواد نیز از این مواد استفاده می گردد.
  3. برای ایجاد سطوح صاف و صیقل کاری نیز از نانو ذرات سیلیکا استفاده می گردد.
  4. به عنوان پوشش دادن و لایه نشانی سازه های مختلف نیز استفاده می گردد.
  5. در صنعت چسب سازی نیز از مواد نانو استفاده می گردد.
  6. در مواد تمیز کننده و نساجی نیز از این مواد استفاده می گردد.

خرید و فروش نانو ذرات سیلیکا

خرید و فروش نانو ذرات سیلیکا در سطح کشور برای مصرف کنندگان این محصول همان طور که گفته شد با روش های متعددی می تواند صورت گیرد بهتر است که مشتریان دائمی این مواد را به صورت عمده و از نمایندگی های معتبر به صورت مستقیم خرید کنند تا محصول با هزینه مناسب فراهم شود.
خرید نانو ذرات برای علاقمندان با روش های خاصی در کشور می تواند انجام شود بهترین روش در حال حاضر نیز روش های غیر حضوری بوده است. و بهتر است که به صورت آنلاین از بازار خرید گردد.

کاربرد نانو ذرات تا حدودی به این مورد نیز پرداخته شد. یکی دیگر از موارد استفاده نانو ذرات در مواد آشامیدنی بوده است.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما