خرید نانو مواد اکسید روی

خرید نانو مواد اکسید روی در نهایت کیفیت و مرغوبیت امکان پذیر است. کاربرد اکسید روی جهت کاربرد های حیاتی و آزمایشگاهی و صنعت های دارو سازی، لاستیک سازی و بسیاری دیگر از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.این محصول دارای انواع مختلفی بوده و جهت استفاده های فراوانی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید و سنگ آهن خوزستان به وب سایت رسمی ما و این قسمت مراجعه کنند.

خرید نانو مواد اکسید روی

انواع مختلف نانو ذرات در ایران

انواع مختلف نانو ذرات در ایرانانواع مختلف نانو ذرات شامل نانو پودر سلیکا، نانو تیتاز اتاناز، اکسید تیتلنیوم، نانو پودر آهن، نانو اکسید آهن مغنلطیسی، نانو اکسید آلومینیوم گاما، نانو آلومینا آلفا، نانو آلومینا گاما، نانو اکسید روی، نانو اکسید مس، نانو لوله کربنی با عامل هیدروکسیل، نانو تیوپ کربنی با عامل هیدروکسید، نانو کربن تیوب با عامل  نیترید، نانو پودر نقره، نانو طلا، نانا کلوئید طلا، نانو رس مونتیلونیت، نانو اکسید کبالت چهار ظرفیتی، نانو سریا، نانو اکسید کروم، نانو اکسید تنگستن، نانو زیرکونیا، نانو اکسید قلع، نانو اکسید ملبیدن، نانو مس، نانو سلنیوم، نانو اکسید گرافن، نانو گرافن، نانو گرافیت، نانو کربن،نانو کربن سیاه، نانو کربن فعال، نانو کاربید تیتانیوم، نانو کاربید تنگستن، نانو کاربید بور، نانو اکسید منگنز، نانو فیبر کربنی، نانو الماس، نانو ذرات نقره، نانو سلنیوم، نانو پودر صنعتی، نانو سیلیس، نانو اکسید آهن، نانو کود ارگانیک و بسیاری دیگر از این ذرات باارزش که هر کدام کارایی مختص به خود را دارا می باشند.

کاربرد نانو ذرات نام برده شده هر کدام به نوبه خود متفاوت بوده و بسیار حائز اهمیت می باشد. به عنوان.ان مثال اکسید مس بیشترین و فراوان ترین کاربرد را در صنعت داروسازی و پزشکی و نیز ساخت مواد آرایشی دارد.ا ین ذرات به صورت پودری قهوه ای رنگ بوده و ذرات بسیار ریزی می باشد.

نانو ذرات اکسید روی نیز همانند اکسید مس دارای ارائه خدمات بسیار مفیدی به صنایع پزشکی و داروسازی و کلیه صنایع نام برده شده می باشد.

آشنایی با خصوصیات نانو ذرات اکسید روی

خصوصیات نانو اکسید روی موجب گردیده که از آن استفاده های مفیدی بشود از جمله این خصوصیات می توان  به میزان سمیت کم، خاصیت نیمه رسانایی، دارای خواص اپتیکی مانند فوتولومینسانس، خاصیت اکسید روی در تصویر برداری گیاهی اشاره کرد. اکسید روی به عنوان سازگارترین ماده برای بدن دارای خاصیت های هارمونیک فراوانی می باشد.

امروزه بسیاری از مکمل های قرص مولتی ویتامین و سایر مکمل های غذایی در تهیه آن از اکسید روی استفاده می شود، همچنین در تهیه کرم های ضد آفتاب و اکثریت لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

نانو مواد روی از عنصر اکسید روی تهیه شده و دارای کاربرد های بسیار وسیعی در صنایع تولیدی می باشد. خریدار نانو ذرات طیف وسیعی از متقاضیان را شامل شده و هر خریدی بسته به نوع کاربرد و کارایی خاص آن صورت می گیرد.

مهمترین کاربردهای نانو ذرات اکسید روی

مهمترین کاربردهای نانو ذرات اکسید رویجهت خرید بهترین نوع اکسید روی می توانید با مدیر فروش این محصول تماس حاصل کرده و تمام اطلاعات خرید و نوع مرغوبیت کالا را به دست آورید. خرید نانو ذرات روی جهت استفاده در صنایع مورد توجه بسیار حائز اهمیت بوده و در مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد.

این ترکیب شیمیایی سفید رنگ که در گذشته به اسم توتیا معروف بوده بسیار کاربردی می باشد، این اکسید در برابر آب بسیار نامحلول بوده و عایق الکتریکی و حرارتی و همچنین بسیار مقاوم در برابر اشعه می باشد.

از این محصول علاوه بر استفاده در صنعت از جمله: باتری، شیشه، رنگ ها، موم ها، پلاستیک، چینی و سرامیک، نرم کننده ها، سیمان، چسب و غیره در بسیاری از محصولات پزشکی و دارویی و بهداشتی استفاده می گردد.

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد سلستین قرمز به این بخش از مقاله مراجعه فرمایید.

از این اکسید در صنعت پزشکی که به اسم زینک اکساید مورد استفاده قرار می گیرد در انواع محصولات آن از جمله پماد های سوختنی، پناد های پوستی، پودر بچه، سوختگی های پای نوزادان، گزش حشرات و خراشیدگی، کرم های ضد آفتاب، شامپوهای ضد شوره و غیره می باشد. از پماد زینک اکساید در درمان عفونت های ناشی از سوختگی ها، اگزما، سوختگی پای نوازاد، التهاب های پوستی و غیره استفده می شود.

روی در ترکیبات آرایشی بسیار حائز اهمیت بوده و به دلیل آنکه جذب پوست نمی شود ضد جوش و ضد حساسیت می باشد. درتولید دئودورانت ها نیز به کار می رود، همچنین در جلوگیری از رویش میکروارگانیسم ها و ایجاد بوی بد در بدن مورد استفاده قرار می گیرد. عرضه اکسید روی  در انواع صنعتی و آزمایشگاهی با بهترین نوع کیفیت صورت می گیرد.

این محصول کاربرد های ارزشمند بسیار فراوانی داشته که از جمله آن می توان به مواردی اشاره کرد؛ در تهیه  انواع مواد منفجره، سایر کودهای شیمیایی، صنعت  لاستیک سازی،  مواد کاربردی شوینده ها، صنعتچرم سازی، صنایع فلزی و معدنی، مواد نساجی ها، باتری اتومبیل ها، صنایع آبکاری، صنایع مهمات، صنایع تولید موادهای شیمیایی، در تولید ضد یخ ، صنایع دارویی و آزمایشگاهی، داروی آلومینیومی، صنعت آهن و فولات، صنایع کاغذ سازی و رول دستمال کاغذی، روزنامه ، جعبه  مقوایی، کاغذ تحریر و سایر مقواها، نخ اطراف تایر و فیلم های عکاسی و تصویر برداری را می توان نام برد.

مرکز خرید عمده انواع نانو مواد

قیمت نانو موارد روی با توجه به کیفیت و مرغوبیت و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه بسیار مناسب می باشد.

بازرگانی فروش این محصول قیمت آن را با درنظرگرفتن کیفیت عالی و مرغوبیت آن تعیین کرده و به نمایندگی های فروش این محصول صادر می کند.

این محصول در حجم های بسیار متنوع و بسته بندی های مختلف با درجه خلوص متفاوت نسبت به نوع بهداشتی آن عرضه می گردد. اکسیدروی در گرید صنعتی آن بسیار قیمت پایین تری نسبت به گرید بهداشتی دارد.

شرکت روی اکسید  یکی از برترین کیفیت های این محصول را در دو گرید صنعتی و بهداشتی تهیه نموده و به بازار های داخلی و خارجی متناسب با قیمت روز و بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کند.

تولیدی اکسید روی این محصول را در بسته بندی های کیلویی و فله ای به فروش می رساند. قیمت نانو ذرات اکسید روی  عمده در بازار داخلی در مقایسه با خرید جزئی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت روز انواع نانو‌ ذرات اکسید روی توسط بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر نوع، درجه کیفیت  اندازه آن تعیین شده و به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به این  محصول ارسال می گردد.

عمده فروشان نانو ذرات اکسید روی ، انواع مختلفی از این محصول را در نهایت کیفیت با قیمتی بسیار مناسب تر در مقایسه با خرید جزئی به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید