خرید نانو ذرات اکسید روی

در قرن اخیر استفاده از نانو ذرات اکسید روی در ساخت وسایلی که انرژی را در خود ذخیره می کنند بسیار پر مصرف شده است، خرید نانو ذرات از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی که در فروش نانو ذرات اکسید روی فعال هستند این امکان را فراهم می سازد تا این نانو ذره را در کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به صورت عمده و جزئی خرید نمائیم.

مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید و سنگ آهن خوزستان به وب سایت رسمی ما و این قسمت مراجعه کنند.

خرید نانو ذرات اکسید روی

نانو ذرات اکسید روی چیست؟

نانو ذرات اکسید روی چیست؟اکسید روی در سال های دور به نام  توتیا شناخته می شده و دارای ترکیبی غیر آلی و به شکل پودری به رنگ سفید و نامحلول در آب و الکل است. از نظر خواص شیمیایی نانو اکسید روی بسیار پایدار است و یک اکسید آمفوتر می باشد که هم خواص بازی دارد و هم خواص اسیدی از خود نشان می دهد.

نانو ذرات اکسید روی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی فراوان از مهمترین ذرات معدنی و پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد. این نانو ذره دارای خواص ضد باکتری، جاذب اشعه ماوراءبنفش، پایداری شیمیایی بالا، خواص نوری و الکترونیکی فوق العاده ای است، به همین دلیل توجه فعالان در حوزه صنعت به شدت به این ماده منحصر به فرد جلب شده است.

اکسید روی نانو ساختاری بسیار غنی‌ و پرکاربرد است، دارای شفافیت بالا و نیمه رسانا می باشد، از این ماده در ساخت ابزار تولید کننده نور توسط اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود و در انواع حسگرها و نمایشگرها به کار می رود. اکسید روی از دسته نانو ذرات صنعتی است و در ساخت وسایل نوری، فوتو الکترونیکی، حسگرهای گازی، سلول های خورشیدی و بسیاری وسایل صنعتی دیگر به کار برده می شود.

این نانو ذره سازگاری بالایی با محیط زیست دارد و به دلیل فوتو کاتالیست بودن برای حذف آلودگی های محیط زیست به کار می رود. نانو ذرات اکسید روی ماده ای غیر سمی است و ایمن سازی بالایی دارد به همین سبب در پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارد، به دلیل دارا بودن خاصیت جذب اشعه ماوراءبنفش در ساخت کرم های ضد آفتاب و پمادهای سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد سلستین قرمز به این بخش از مقاله مراجعه فرمایید.

نانو ذرات روی به روش های مختلفی تولید می شود که در زیر به اختصار به برخی از آنان اشاره می شود:

  • روش هیدروترمال
  • روش ته نشین سازی بوسیله جرقه
  • روش تبخیر حلال مستقیم هیدروکسید پتاسیم و استات روی در حضور الکل
  • روش مخلوط کردن هیدروکسید سدیم و سولفات روی

نانو ذرات اکسید روی چه کاربردهایی دارد؟

از نانو ذرات روی در صنایع فراوانی مانند شیشه، سیمان، سرامیک، پلاستیک، لاستیک، رنگ ها، چسب، غذا، موم ها، باتری، نرم کننده و بسیاری وسایل دیگر استفاده می گردد.

در صنایع سنگین تر مانند:

  • صنعت ساختمان، صنعت ابزارآلات دقیق، صنعت الکترونیک
  • ساخت دستگاه های الکتریکی مانند
    رادیو، بی سیم، دستگاه ضبط تصویر
  • ساخت وسایل مصرفی در صنایع برق مانند لامپ فلورسنت
  • دستگاه تنظیم جریان های
    متغیر برق، روان کننده درجه حرارت بالا
  • در موتور های توربین گازی، الکترود برای سلول های
    خورشیدی
  • بازسازی محیط زیست، تضعیف نور ماوراء بنفش
  • سنسورهای گاز، رفع
    آلودگی فوتوکاتالیتیکی
  •  بازدارنده شعله، جذب سطحی، فسفر

از جمله مصارف صنعتی این محصول می باشند.

در پزشکی و ساخت انواع داروها نیز از نانو ذره زینگ اکساید استفاده فراوانی می شود مانند:

  1. به عنوان نرم کننده در پودر بچه
  2.  محافظت در مقابل اشعه خورشید در کرم ضد آفتاب و شامپو ضد شوره
  3. ضد التهابات پوستی و همچنین در ترکیبات ضد خارش
  4. در
    درمان زخم های ناشی از انواع سوختگی، اگزما،  خراشیدگی و سوختگی پای نوزاد به علت دارا بودن خواص مرطوب کنندگی و آنتی بیوتیک

نانو ذرات اکسید روی در صنایع آرایشی و بهداشتی مصارف فراوانی دارد مانند: جذب اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از آفتاب سوختگی، و به دلیل این که اکسید روی به وسیله پوست جذب نمی گردد ایجاد حساسیت، آلرژی و جوش نمی کند. این نانو ذره در تولید انواع صابون ها و دئودورانت ها برای جلوگیری از ایجاد بوی بد در بدن استفاده می شود و به دلیل ممانعت از رشد باکتری موجب بهبود حساسیت های پوستی می شود.

مرکز خرید انواع نانو ذرات صنعتی در ایران

مرکز خرید انواع نانو ذرات صنعتی در ایرانامروزه با پیشرفت فناوری نانو استفاده و تولید نانو ذرات فلزات با گستردگی فراوانی روبه رو شده است. به دلیل مصارف بالایی که این مواد در صنایع مختلف دارند، انواع نانو ذرات صنعتی در ایران بوسیله شرکت های مختلف و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می شود. مراکز زیادی برای عرضه نانو ذرات مختلف در اکثر شهرها وجود دارند که خدمات تولید و فروش این مواد را انجام می دهند.

شرکت نانو صدرا با به کار گیری متخصصین این حوزه توانایی تولید مواد نانو ذره مورد نیاز کلیه ی کارهای صنعتی و آزمایشگاهی را در مدت زمانی کوتاه دارا می باشد. این شرکت با تجربه چندین ساله نانو ذرات مختلف را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اسرع وقت تولید و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

این شرکت برای رفاه حال خریداران محصولات نانو ذره، امکان خرید از طریق سایت شرکت را فراهم نموده تا متقاضیان بتوانند در کمترین زمان محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

آشنایی با نانو ذرات مهم و پرکاربرد

نانو ذرات موادی در حد و اندازه ۱ تا۱۰۰ نانو متر هستند و با دارا بودن خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد در همه ی ابعاد زندگی بشر نقش آفرینی می کنند. در اصل نانو تکنولوژی درک و به کارگیری خواص جدید از مواد و اثرات آن ها بر روی یک دیگر است. فناوری نانو پدیده ای وسیع در همه زمینه های علمی و فناوری های نوین می باشد که در زندگی بشر انقلابی عظیم ایجاد کرده است و روز به روز در حال گسترده شدن می باشد.

دانشمندان از خواص نانو ذرات استفاده نموده و از هر ماده شیمیایی از انواع مختلف، استفاده می کنند و موادی با ساختاری جدید تولید کرده که باعث بهبود در کیفیت زندگی انسان در همه زمینه ها می گردد. دانش نانو ذرات وابستگی زیادی به همه علوم و رشته ها دارد از جمله مهندسی، پزشکی، داروسازی، زیست شناسی، مکانیک، برق، کشاورزی، نساجی، شیمی و این ارتباط هر روز پیچیده تر و افزون تر می شود.

از انواع نانو ذرات می توان به نانو ذرات آلومینیوم، اکسید آلومینیوم، اکسید روی، اکسید آهن، اکسید مس، اکسید نیکل، نانو ذرات تیتانیوم، نانو ذرات سیلیکا، نانو ذرات طلا، نانو ذرات نقره و بسیاری دیگر اشاره کرد که در همه جوانب زندگی بشر نقشی اساسی ایفا می کنند، نانو ذرات در تولیدات هر وسیله ای حضور دارند و با استفاده از این ذرات کوچک کیفیت مواد تا حد دور از انتظاری افزایش می یابند. نانو ذرات در تولید جوراب تا ساخت هواپیما نقش به سزایی دارند و این گستردگی با پیشرفت علم و دانش هر روز بیشتر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما