بازار پخش نانو اکسید مس

تقاضا برای نانو اکسید مس، به دلیل کار برد بسیار در صنایع گوناگون، همواره بالا ست. به همین دلیل نیازمندبه بازاری توانمند برای برطرف نمودن مواد اولیه صنایع است. در بازار پخش نانو اکسید مس تلاش می شود تا نانو اکسید مس با درجه خلوص بالا و مناسب در اختیار خریداران قرار گرفته شود. شرکت های پخش کننده در ارتباطی بی واسطه و مستقیم با مبادی تولیدی هر میزان نانو اکسید مس را که مصرف کننده احتیاج دارد در کوتاه ترین زمان تامین می نمایند.

بازار پخش نانو اکسید مس

کاربرد نانو اکسید مس در داروسازی

کاربرد نانو اکسید مس در داروسازی واژه نانو بیانگر اندازه ذرات مس است که ممکن است به میزان 100 نانو متر برسد. ذرات نانو اکسید مس توسط فرایندهای خاص شیمیایی تولید شده و در در صنایع گوناگون کاربرد دارد. نانو ذرات اکسید مس کاتالیزور فوق العاده ای محسوب می شود. قادر است واکنش های خاص را تا میزان بسیار زیادی سرعت بخشد. خواص ضد قارچ و ضد باکتری نانو اکسید مس نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این خاصیت ذرات مس در دارو سازی بهره گرفته می شود.

نانو ذرات اکسید مس بسیار کوچک هستند ولی در عین حال نسبت به حجم خود سطح وسیعی دارند. در تماس با میکروب ها می توانند به غشاء سلولی آنها نزدیک شده و یون های فلزی را در آنها آزاد کنند و بدین ترتیب سبب از بین رفتن انها شوند. از این ویژگی ضد میکروبی نانو اکسید مس در ساخت و تولید مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود . علاوه بر آن محققان توانسته اند از نانو ذرات مس در ساخت الیاف و نسوج مخصوص برای بیمارستان ها بهره برده و انواع پارچه های پزشکی را تولید کنند.

با آزمایش ها و بررسی های انجام شده دانش مندان دریافتند که از این خاصیت ضد میکروبی می توان برای از بین بردن عوامل بیماری زا در مواد غذایی نیز استفاده نمود. غلظت و میزان مناسب نانو اکسید مس در مواد غذایی مختلف نه نتها مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند بلکه جلوی بسیاری از ناراحتی های گوارشی را خواهد گرفت.

تولید کننده نانو اکسید مس

تولید کننده نانو اکسید مس نانو اکسید مس به صورت طبیعی در محیط زیست وجود دارد اما به منظور استفاده از آن در صنایع، لازم است مقادیر بالای آن تولید شود. در تولید نانو اکسید مس میزان خالص بودن ذرات اهمیت دارد. بازار نانو اکسید مس، در ایران با وجود تولید کنندگان قدرتمند، بسیار پر رونق و پویا است. علاوه بر داروسازی که در بالا به ان اشاره شد کالاهای تولیدی بسیاری همچون انواع رنگ و مواد آرایشی و بهداشتی نیز به نانو اکسید مس نیاز مند هستند. تولید کنندگان نانو اکسید مس با استفاده از دانش و تجربه تامین مواد اولیه مورد نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحو انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما