قیمت فروش نانو کود کلات آهن خضرا

قیمت فروش نانو کود کلات آهن خضرا فوق العاده مناسب و عالی می باشد. این کود ها کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و در ترکیبات آنها هیچ گونه ماده شیمیایی وجود ندارد. تمام املاح مورد نیاز برای غنی شدن خاک و رشد گیاه را دارا می باشند. کیفیت و کارآیی این کود ها تایید شده و تضمینی می باشد.هم چنین در صنعت پزشکی امروزه از نانو ذرات اکسید روی برای افرادی که دچار زخم شده اند از این ماده می توان برای پانسمان آن ها استفاده کرد و سنگ آهن گل گهر با ورود به این قسمت اطلاعات دقیقتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت فروش نانو کود کلات آهن خضرا

تولید انواع مختلف نانو کود در ایران

تولید انواع مختلف نانو کود در ایراننانو کود خضرا یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع این محصول در داخل کشور است. سرشار از املاح، مواد معدنی و ویتامین های لازم جهت رشد گیاهان را دارا می باشد. برای انواع زمین های کشاورزی کاربرد دارد. میزان رشد و بهره وری را افزایش داده و رشد گیاهان را بهبود می بخشد.

کاربرد بیش از حد کودهای شیمیایی به ویژه کودهای ترکیب شده با ازت باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیر زیستی و محیطی،  شده است. همچنین تخریب ساختار خاک یکی دیگر از عوامل مصرف بیش از حد این کود ها است.

علاوه بر این گسترش بیماریهای خطرزا مثل سرطان از نتایج مصرف بیش از حد کودهای شیمیایی  می باشد با توجه به این مشکلات شرکت های فناوری نانو پژوهش  با بهره گیری از نیرو های با تجربه کشور پس از مدتها تحقیقات، برای اولین مرتبه در دنیا به علم تولید نانو کود بیولوژی دسترسی یافته و اقدام به تولید عمده این فناوری نموده است.

تولیدات حاصل از این علم شامل نانو کودهای بیولوژی، نانو کلات ها به صورت جامد و مایع و بسیاری موارد دیگر می باشد که دارای  کاربرد عالی برای همه تولیدات باغی، زراعی و چمن و انواع مختلف فضای سبز می باشد.

معرفی تمامی خواص و ویژگی های نانو کود کلات آهن

نانو کود بیولوژیکی ، یک ساختار قوی بوده که هم از جهت آنزیم های مختلف مفید، اشباع شده و هم از نظر انواع عناصر که با فناوری نانو به دو شکل مختلف ذره و کلات غنی شده اند، تا علاوه بر ایجاد محیط مناسب برای فعالیت آنزیم ها، انرژی گیاه را در رشد و توسعه تقویت و نیرو ببخشد.

میکروارگانیسم هایی که مورد استفاده قرار می گیرند شامل باکتریهای تثبیت کننده از انواع مختلف، باکتری های دارای انواع آنزیم OPH که قادر به تولید و بازسازی  سموم فسفره باقی مانده به فسفر با قابلیت جذب می باشند. همچنین در ساختار این کودها از باکتری های لازم که توان حل شدگی فسفر از ترکیب های محیطی را دارند قرار داده شده است.

از جمله مهم ترین اطلاعات و کاربرد های نانو ذرات و سنگ آهن هامون در صنعت پزشکی می توان به خواص آنتی باکتریال در اینجا به آن ها اشاره شده است.

همچنین از طریق این فناوری ساختارهای مختلف از عناصر میکروالمانت ها برای تقویت محیط رشد باکتری ها و همچنین زمینه مناسب برای افزایش رشد گیاه به وجود می آورد. همچنین باکتری های استفاده شده در ساختار این کودها، از توانایی بازسازی و خلق هورمون های مربوط به  رشد برخوردار می باشند. یکی از انواع کود به نام بیوزر از توانایی خاصی برای بالا بردن میزان تولید و کاهش مصرف کودهای شیمیایی فراهم می نماید.

مهمترین مزایای نانو کود عبارت است از:

پایین آوردن میزان مصرف کود ازت حدود ۷۵درصد.

کاهش مصرف کودهای فسفریته حدود  ۵۵ درصد.

تقویت گیاه به وسیله  تامین عناصر حیاتی و لازم

کاهش آلودگی که ناشی از باقیمانده سموم دارای فسفر

افزایش مرغوبیت خاک

افزایش تولیدان  حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد

مشخصات نانو کود های ارگانیک

مشخصات نانو کود های ارگانیکنانو کود ارگانیک یک تولید دانش بنیان می باشد که بدون استفاده از مشابه جهت استفاده در حیطه کشاورزی به وسیله فناوری نانو ساخته شده است. استفاده بیش از حد از انواع کود های شیمیایی در بسیاری از کشورها ممنوع گردیده است.

نانو کود ها از انواع مختلف کود های دامی و مرغی تولید می شوند به دلیل ساختاری که دارند مشکلات کود های کومپوست را نخواهند داشت.

زمان ایجاد کودهای نانو بسیار سریع تر از بقیه می باشد. سرعت تجزیه این نوع کود نیز بسیار بیشتر از بقیه می باشد. در واقع این کود ها به سرعت در خاک حل می شوند و توسط گیاه جذب خواهند شد.

نانو کود ارگانیک و طبعی ماده اضافی و افزودنی ندارد. تاثیر گذاری این کود ها بر انواع خاک دو برابر بقیه می باشد. جذب این کود ها از طریق ریشه می باشد. برای انواع درخت و نهال استفاده می شوند. این کود ها روی انواع درختان چون گردو و بوته ها همچون توت فرنگی و انواع گیاهان چون لوبیا تست شده اند. باعث افزایش محصولات کشاورزی و خوش طعم تر شدن میوه ها می باشند.

تولید این کودها کاملا جدید بوده و تاکنون نوع خارجی و مشابه از این مواد در بازار وجود نداشته است. این کود ها به دلیل نداشتن هیچ گونه ماده شیمیایی قابلیت استفاده در باغچه های خانگی را دارا می باشند. این کود ها هیچ گونه آثار تخریبی بر محیط زیست ندارند زیرا مواد اولیه که برای ساخت آن ها استفاده می گردد فضولات مرغی و دامی است.

لیست قیمت فروش نانو کود کلات آهن خضرا

کود کلات آهن خضرا در سراسر کشور دارای نمایندگی و مراکز فروش رسمی و معتبر می باشد. این محصول با قیمت بسیار مناسب و فوق العاده باور نکردنی به بازار عرضه می گردد. دارای کیفیت عالی بوده و با توجه به آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است.

قیمت نانو کود بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می گردد. هر چه قدر میزان درخواستی بیشتر و کلی تر باشد بر این اساس هزینه ها افزایش یافته اما سود بیشتری به خریدار برمی گردد، زیرا در این حالت شامل تخفیف های بسیار عالی و مناسبی خواهد شد.

بهترین و با کیفیت ترین نوع نانو کود کلات آهن خضرا توسط شرکت ها ی تولیدی این محصول به صورت عمده و با قیمت های بسیار مناسب به بازار عرضه می گردد. این کود ها بر اساس کیفیت و مرغوبیت قیمت گذاری می شوند.

این نانو کود ها توسط شرکت های تجاری به مراکز کوچکتر با قیمت مناسب ارائه می شود. از بهترین نوع مواد اولیه و مقاوم ترین آن در تهیه این کود ها استفاده می شود.

تهیه این کود ها به صورت کلی از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش این کالا در شهر های مختلف امکان پذیر می باشد. می توان انواع مختلف این کالا را در بسته بندی های متنوع و بسیار شکیل با قیمت های متنوع خریداری نمود.

قیمت این نانو کود ها در عمده فروشی ها از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار می باشد. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز عرضه اجیل مخلوط این محصول را در مقادیر عمده و زیاد سفارش و تهیه می نمایند. کیفیت این کالا ها تضمین شده و کیفیت و اعتبار این برند تجاری کاملا تایید شده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما