قیمت فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

دی اکسید تیتانیوم به نام اکسید تیتانیوم شناخته می شود، وقتی که به عنوان رنگ دانه مورد استفاده قرار می گیرد تحت عنوان تیتانیوم سفید نام گذاری می شود. دی اکسید تیتانیوم و نانو تیتانیوم دی اکسید دارای خصوصیات یکسانی هستند با این تفاوت که وقتی نانو می شود کارایی آن بیشتری می شود. فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید به صورت آزمایشگاهی و صنعتی به درجه خلوص متفاوت و کیفیت بالا انجام می شود و دارای قیمت های مختلفی است، نمی توان یک قیمت واحد برای آن مشخص کرد و عوامل متعددی وجود دارد که منجر به ایجاد قیمت های مختلفی برای آن می شود.هم چنین در صنعت پزشکی امروزه از نانو ذرات اکسید روی برای افرادی که دچار زخم شده اند از این ماده می توان برای پانسمان آن ها استفاده کرد و سنگ آهن گل گهر با ورود به این قسمت اطلاعات دقیقتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

قیمت فروش نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

تیتانیوم نهمین عنصر فراوان پوسته زمین است، این عنصر نرم، سبک و براق است، در حال حاضر مقدار زیادی از تیتانیوم دنیا به صورت دی اکسید مصرف می شود که رنگ دانه ای سفید است. این محصول، محصولی ارزان است و به طور گسترده در صنعت و فناوری استفاده می شود. نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم با داشتن یک سری ویژگی های ممتاز بیشتر از برخی از نیمه رسانا ها در تخریب فوتوکاتالیستی در رفع آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این محصول در صنایع مربوط به تصفیه پساب و پوشش دادن زیر لایه های مختلف نسبت به سایر فاز ها نیز پر کاربرد تر است.

مواد پوشش داده شده با نانو ذرات را می توان به عنوان مواد سازگار با محیط زیست معرفی کرد. مطلبی که باید در نظر گرفت این است که این محصول علاوه بر کاربرد ها و خصوصیات مفیدی که در رابطه با آن ذکر شد توجه به این مورد ضرورت دارد که استفاده از آن در کرم های ضد آفتاب می تواند با جذب شدن از طریق پوست خطر سمیت ایجاد می کند و از این رو تولید کنندگان باید به این مطلب دقت کنند.

در رابطه با کسب اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول می توان به خریداران پیشنهاد داد که ابتدا یک لیست قیمتی از محصول تهیه نمایند و در نهایت با مقایسه قیمت های موجود در لیست اقدام به خرید نمایند برای تهیه لیست مذکور می توانند به روش حضوری به این صورت که به خریداران مراجعه نمایند و از تک تک آن ها قیمت ها را پرسیده و در لیست درج نمایند و یا از طریق سایت های فروش اینترنتی لیست را تهیه نمایند. طبیعتا استفاده از سایت های اینترنتی روشی مقرون به صرفه تر است و در زمان کمتری انجام می شود و همچنین خریدار می تواند از قیمت تمامی برند ها مطلع شود و خرید مطمئن تری داشته باشد.

واردات نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

واردات نانو ذرات تیتانیوم دی اکسیداز آنجایی که در حال حاضر تولید کننده نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید در کشور وجود ندارد نوع وارداتی آن را مورد استفاده قرار می دهند. این محصول را از کشور هایی چون آلمان، چین وارد می کنند و در صنایع مختلف استفاده می شود. اگر تولید کننده ای بتواند دز حوزه تولید این محصول وارد شود  و محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کند، هم به سود زیادی دست پیدا خواهد کرد و هم خریداران داخلی زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. امروزه کشور هایی چون امریکا و چین در صدر تولید کنندگان این محصول قرار دارند.

با توجه به شرایط کنونی بازار و اوضاع اقتصادی موجود، واردات نانو ذرات نیز تحت تاثیر قرار گرفته است و با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. از جمله عواملی که شرایط واردات نانو را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به نوسانات نرخ ارز، نوسانات بازار، تحریم ها، تورم و رکود بازار اشاره کرد.شرکت های وارداتی و بازرگانی زیادی در کشور وجود دارد که این محصول را از کشور های صادر کننده و طرف معامله وارد می کنند، این شرکت ها ضمن داشتن مجوز ها و تاییدیه ها شرایط لازم برای این فعالیت را نیز دارا هستند، برای آشنایی با این وارد کنندگان و نحوه فعالیت ها آنها می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

از جمله مهم ترین اطلاعات و کاربرد های نانو ذرات و سنگ آهن هامون در صنعت پزشکی می توان به خواص آنتی باکتریال در اینجا به آن ها اشاره شده است.

کاربرد نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید، یک اکسید فلزی غیر آلی و  نیمه رسانا است که به عنوان یکی از انواع نانو مواد بسیار پر کاربرد کارایی دارد. در ادامه به معرفی چند مورد از کاربرد های آن می پردازیم.

  • استفاده به عنوان یک رنگدانه سفید در رنگ سازی( رنگ های ساختمانی و هنری )
  • استفاده در صنایع پلاستیک سازی
  • سیمان سازی
  • کاغذ سازی
  • تولید کرم های ضد آفتاب
  • تولید مسواک های بی نیاز از خمیر دندان
  • حسگر اکسیژن در صنایع خودرو سازی
  • و…

این محصول به دلیل خاصیت پوششی قوی که دارد در بسیاری از صنایع ذکر شده به کار گرفته می شود، همچنین به عنوان یکی از عمده ترین مواد اولیه رنگ سفید در رنگ سازی، کاغذسازی، پلاستیک و… است و دلیل آن دیر گدازی و توان بالا در توزیع یکنواخت در سایر ترکیبات است. یکی دیگر از کاربرد های این محصول براق کردن سطوح فلزات و لعاب دادن به سرامیک و… است.

از این محصول در صنایع نساجی این استفاده می شود به این صورت که یک لایه نازک از تیتانیوم دی اکسید رو ی سطوح پنبه ای می کشند تا پارچه را در برابر اشعه ها محافظت کند. از این ماده در تصفیه آب، بو زدایی، ساخت سرامیک های ویژه، رنگ زدایی و همچنین از بین بردن سلول های سرطانی نیز استفاده می شود.

ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسیدنانو ذرات دی اکسید خاصیت فوتوکاتالیستی دارند به این معنا که نوعی نیمه هادی هستند که باند رسانش گسترده تری از بسیاری از مواد دیگر دارند. برخی از ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • ویژگی های نوری و الکتریکی
  • پایین بودن قیمت
  •  فعالیت فوتوکاتالیستی بالا
  • ثبات شیمیایی
  • غیر سمی بودن
  • در دسترس بودن
  • عدم خوردگی در برابر نور
  • و…

تمامی این ویژگی های منجر شده است از این محصول به عنوان فوتوکاتالیست رایج استفاده شود. همچنین این محصول دارای یک سری ویژگی ها است که در فعالیت فوتوکاتالیستی موثر هستند این ویژگی ها عبارتند از: ابعاد ذرات، ساختمان کریستال، سطح هیدروکسیل شونده، شدت تابش نوری، جذب سطحی آلودگی، روش آماده سازی و…

خاصیت و ویژگی دیگری که این محصول دارد فوق آب دوستی آن است این خاصیت با ویژگی فوتوکاتالیستی رابطه تنگاتنگی دارد که منجر به پدیده خود تمیز کنندگی در این محصول می شود، به همین دلیل است که لایه نازکی از آن را روی شیشه و سرامیک و… می کشند تا مانع از کثیف شدن آن شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما