قیمت فروش انواع نانو کود ارزان

کود یکی از ماده مورد نیاز برای رشد گیاهان و درختان می باشد. کود موجود در بازار در دو نوع می باشد، کود حیوانی که از مدفوع حیوان ها بدست می آید و کود گیاهی که از شاخ و برگ درختان بدست می آید.

قیمت کود های حیوانی و کمپوست با هم دیگر متفاوت می باشد. 

نوع دیگر کود ها، نیز در بازار وجود دارد که کود انسانی می باشد که برای رشد گیاهان خاص مثل بوته کاهو مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید کود با قیمت نانو کود ارزان بهتر است از مراکز معتبر که خریداری کنید. فروش نانو مواد سیلیکا یکی از پررونق ترین تجارت ها در زمینه نانو فناوری و سنگ آهن علی آباد می باشد که در انجا از آنها میتوانید بدانید.

قیمت فروش انواع نانو کود ارزان

نانو کود چیست؟

نانو کود چیست؟امروزه استفاده از کود های شیمیایی علاوه بر تخریب بافت خاک به گیاه و میوه های آن نیز آسیب می زند.

جهت جلوگیری از مشکلات، متخصصانی به تولید نانو کود های بیولوژیکی از تخریب بافت خاک و گیاه جلوگیری کنند. در واقع مهندسان کشاورزِی  با استفاده از شاخ و برگ گیاهان و مدفوع حیوانی و انسانی  ذراتی در حد نانومتر تولید می کنند. این کود ها نسبت به کود های عادی ذرات کوچکتری دارند و نسبت سطح به حجم آن ها خیلی زیاد است و با ذرات خاک بیشتر در تماس می باشند.

نانو کود ها حاوی باکتری های مختلفی می باشند که با هم زیستی با باکتری های خاک و گیاه توانسته اند به رشد بیشتر گیاه و بهتر کردن شرایط خاک برای رشد بهتر برای گیاه باشند.

وجود نانو کود ها در خاک از عواملی مثل استفاده از کود های فسفره و ازته در خاک کمتر شود.

وجود عنصر فسفر و نیتروژن به مقدار زیاد برای گیاه خطرناک می باشد و رشد گیاه را کم می کند.

استفاده از نانو کود کشاورزی باعث حاصلخیزی بیشتر خاک می شود. نانو کود ها علاوه بر دارا بودن باکتری های مفید برای خاک، حاوی عناصر مختلفی نیز می باشند که برای خاک و گیاه بسیار مناسب می باشد. این کود ها دوستدار محیط زیست می باشند به این صورت که به علت وجود رواناب ها کود های مورد استفاده در خاک ها اگر از نوع شیمیایی باشند، همراه با آب به قسمت های دیگر محیط زیست رفته و اب ها و خاک های مناطق دیگر را الوده می کنند ولی کود های نانو به علت نداشتن مواد شیمیایی در صورت همراه شدن با ابراهه ها خطری برای محیط زیست ندارند.

مشخصات نانو کود ارگانیک

کود ها از موادی هستند که برای جلوگیری از رشد افت ها و رشد بیشتر گیاه بسیار موثر می باشند. نوع کود مورد استفاده و حالت آن در جذب بیشترکود ها در خاک و ریشه گیاهان بسیار موثر می باشد.

فناوری نانو یک علم جدید و دانش بنیان می باشد که جهت بهبود در عملکرد های مختلف در کارهای مختلف می باشد.

برای تولید کود به روش نانو از مواد مواد گیاهی و حیوانی مورد استفاده قرار می گیرد کود هایی که با استفاده از شاخ و برگ گیاهان تولید می شود کود کمپوستی می باشد.

این کود ها نسبت به کود های شیمیایی یا کود های طبیعی که به روش های دیگر جز تولید به روش نانو می باشد، سرعت تجزیه بیشتری دارند و در نتیجه گیاهان سریعتر می توانند از این مواد استفاده کنند.

برای تولید در صورتیکه کود های نانو از مدفوع حیوانی و دامی استفاده می شود به کود های ارگانیک معروف اند.

کود های ارگانیک کاملا خالص و بدون مواد شیمیایی می باشند.

نانو کود ارگانیک نسبت به نانو کود کمپوستی زود تر تولید می شوند.

اطلاع از این موضوع که نانو ذرات سیلیکا و سنگ آهن ققنوس چیست را در این مقاله برای شما قرار داده ایم.

نانو کود ارگانیک برای خاک عوارض منفی ندارد ولی نسبت به کود کمپوستی دیر تر تجزیه می شود که در دسترس گیاهان قرار بگیرند. پس کود کمپوستی سرعت تجزیه بهتری دارند و در صورت قرار گرفتن در خاک زودتر در دسترس گیاهان قرار می گیرند. طعم محصولات تولیدی درختان و گیاهانی که با نانو کود ارگانیک می باشد نسبت به کود های شیمیایی بهتر می باشد. قیبل از خرید نانو کود ارگانیک بهتر است از افراد مطلع جهت معرفی مراکز معتبر برای خرید پرس و جو شود تا از کیفیت نانو کود ها مطمئن شوید. کود های خریداری شده ارگانیک باید کاملا عاری از مواد شیمیایی و سمی باشند. نانو کود ها به صورت مایع و پودری به مشتریان عرضه می شود و در بسته بندی های مختلفی که وزن های مختلفی دارند به مشتریان عرضه می شود.

روش تولید عمده نانو کود کشاورزی

روش تولید عمده نانو کود کشاورزیکودهای مورد استفاده در کشاورزی بسته به نوع گیاه و محصول از دو نوع کود حیوانی و کود گیاهی می باشد. روش های مختلفی برای تولید کود ها می باشد ولی امروزه استفاده از روش نانو به عنوان یک علم  دانش بنیان و  بروزترین و روش شناخته شده ایکه امروزه بیشتر کشورهای در حال توسعه از آن استفاده می کنند. برای تولید کود ها ابتدا با جمع آوری شاخ و برگ برای تولید کود کمپوست و جمع آوری مدفوع دامی برای تولید کود حیوانی و سپس با ایجاد یک شرایط مطلوب از نطر دما و رطوبت برای رشد بیشتر و تجزیه باکتریایی و دیگر کارهایی که مهندسین نانو برای تولید کود انجام می دهند و در نهایت بعد از سپری کردن زمان مورد نیاز مهندسین کود های آماده را به صورت پودر و مایع در می آورند. فقط باید در این زمینه تنظیم رطوبت و درجه حرارت و عدم استفاده از مواد سمی و ناخالصی ها  جهت تولید یک کمپوست با کیفیت لازم می باشد.

لیست قیمت نانو کود ارزان

امروزه به علت کمی گران تر بودن کود ها نانو نسبت به کود های طبیعی، کشاورزان زیادی  کود طبیعی خریداری می کنند در صورتیکه این کود ها علاوه بر اینکه گیاهان به سختی می توانند تمام کود را جذب کنند همچنین طعم و مزه محصولات نیز نسبت به محصولاتی که با نانو کود رشد می کنند بدتر می باشد. امروزه به علت رونق گرفتن نانو کود در کشور های مختلف، نانو کود ها ارزان تر نیز در بازار می باشند که کشاورزان می توانند خریداری کنند. برای اطلاع از لیست قیمت این نانو کود ها می توان بامراجعه حضوری به مراکز فروش قیمت عمده و بسته های مختلف نیز مطلع شوید و یا با مراجعه به سایت های مختلف می توان همراه با مشاهده انواع کود ها، از قیمت های نانو کود ها مطلع شد و بنا به بودجه خود، مشتری می تواند خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما