قیمت عرضه کود نانو بیولوژیک در مشهد

فناوری نانو در کشاورزی همانند سایر شاخه های دیگر مانند پزشکی، کاربردهای بالقوه زیادی در کشاورزی دارد. کود نانو بیولوژیک یکی از فراورده های بی نقص نانو ذرات کشاورزی است. می توان با این کود ها کارایی بیشتری در استفاده از مواد شیمیایی زراعی بدست آورد، در نتیجه مواد شیمیایی مورد نیاز را کاهش داد، که این به معنای بهبود محیط است.فروش نانو مواد سیلیکا یکی از پررونق ترین تجارت ها در زمینه نانو فناوری و سنگ آهن علی آباد می باشد که در انجا از آنها میتوانید بدانید.

قیمت عرضه کود نانو بیولوژیک در مشهد

دسته بندی انواع کود نانو بیولوژیک

دسته بندی انواع کود نانو بیولوژیک فناوری نانو امکان کنترل و دستکاری مواد را در مقیاس نانو ، بین 1 تا 100 نانومتر فراهم می کند. نانومتر (nm) یک میلیاردم متر یا چیزی است که با صد هزارم قطر موی انسان مطابقت دارد. این فناوری امکان ایجاد مواد را فراهم می کند. دستگاه ها و سیستم هایی با ویژگی ها و عملکردهای کاملاً جدید به دلیل ساختار کوچک آنها. در سطح مقیاس نانو ، ماده به طور معمول خواص خود را تقویت می کند ، بسیار کارآمدتر ، نیرومندتر و موثرتر می شود. به عنوان مثال ، مواد رسانای بهتر برق ، گرما ، سبکتر اما قوی تر و مقاوم تر می شوند و خواص خود سازماندهی را به خود می گیرند و ساختارهای بسیار پایدار ، قدرتمند و کارآیی را تشکیل می دهند. در کشاورزی ، از این تکنولوژی برای کاهش کاربرد مواد شیمیایی زراعی ، تولید کودها و تشخیص استرس و بیماری ها ، آفات استفاده می شود این از طریق کپسول های نانو ، ذرات نانو و حسگرهای نانو امکان پذیر است.

نحوه عملکرد کودهای نانو

به دلیل اندازه کوچک آن مواد مغذی “نانومتریک” از طریق محلول پاشی وارد سیستم گیاه می شوند و پس از اینکه در سیستم گیاه قرار گرفتند ، طبق نیاز گیاه آزاد می شوند ، زیرا طراحی آن شامل لیگاند قادر به شناسایی آنزیم هایی است که گیاه زمانی تولید می شود که به یک ماده مغذی خاص نیاز داشته باشد. تطبیق پذیری در کاربرد ، دستیابی به کاربردهای موثر در محلول پاشی و خاک در محلول (غرقاب) یا پودر (پوشش برای جلوگیری از فرار شدن) از مزایای این کود ها است.

اطلاع از این موضوع که نانو ذرات سیلیکا و سنگ آهن ققنوس چیست را در این مقاله برای شما قرار داده ایم.

به دنبال ابزاری برای کنترل گیاه پزشکی با تأثیر سریعتر و سازگارتر از کنترل بیولوژیکی و با تأثیر اکولوژیکی کمتر از کنترل شیمیایی ، استراتژی های نانوتکنولوژی تهیه شده است. مطالعاتی وجود دارد که تأیید می کند برخی از NP های فلزی در برابر عوامل بیماری زای محصولات موثر هستند. علاوه بر این ، NP ها می توانند به عنوان فرمولاسیون جدید سموم دفع آفات و دفع حشرات با استفاده از تکنیک های نانو امولسیون یا نانو کپسولاسیون استفاده شوند. سیلیس ، پلی اتیلن گلیکول ، نقره ، آلومینیوم ، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم NP با نتایج امیدوار کننده آزمایش شده اند. کارایی محصول با استفاده از مقیاس نانو ، تولید مولکول هایی که به سیستم آب-خاک-گیاه-جو کمک می کنند ، به طور فزاینده ای کارآمد خواهد بود.

فروشنده معتبر کود نانو بیولوژیک درجه یک

فروشنده معتبر کود نانو بیولوژیک درجه یک مجموعه ما فروشنده کود بیولوژیک نانو درجه یک می باشد. جهت خرید ارزان قیمت کود نانو با ما تماس بگیرید. کودهای تولید شده با فناوری نانو کلات های با بازدهی بالا هستند، که علاوه بر داشتن اندازه نانومتری در محدوده 1 تا 100 نانومتر ، که 100٪ محصول با آن وارد گیاه می شود، یک حالت اقداماتی که آنها را سیستم هوشمند تأمین مواد مغذی برای انواع محصولات می کند ایجاد می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما