خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید

نانو ذرات تیتانیوم اکسید که به آنها دی اکسید تیتانیوم فوق العاده یا دی اکسید تیتانیوم نانوکریستالی یا دی اکسید تیتانیوم ریز بلورین نیز می گویند ، ذرات دی اکسید تیتانیوم (TiO2) با قطر کمتر از 100 نانومتر هستند. به دلیل توانایی جلوگیری از اشعه ماورا بنفش ، دی اکسید تیتانیوم استثنایی در ضد آفتاب های پوست استفاده می شود و بی رنگ است. مشتریان گرامی می توانند برای خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید و سنگ آهن خوزستان به وب سایت رسمی ما و این قسمت مراجعه کنند.

خرید مستقیم نانو ذرات تیتانیوم اکسید

همه چیز درباره نانو ذرات تیتانیوم اکسید

همه چیز درباره نانو ذرات تیتانیوم اکسید از سه پلی مورف رایج TiO ، نانوذرات TiO در حالت روتیل و آناتاز هستند. برخلاف ذرات بزرگتر TiO 2 ، نانوذرات TiO 2 به جای سفید شفاف هستند. خواص جذب فرابنفش (UV) به اندازه بلورهای دی اکسید تیتانیوم است.جذب ذرات فرابنفش به UV-A (320-400 نانومتر) و UV-B بستگی دارد. رباط های سفت و سخت تحریک می شوند.

عملکرد موج در حالت تحریک ماهیت دو بعدی دارد و در مجموعه صفحات بلوری قرار دارد 82 بدان معنی است که آنها نوعی نیمه رسانا با باند رسانایی گسترده تر از بیشتر مواد دیگر هستند. خواص فوتوکاتالیستی TiO وابستگی پیچیده ای به خصوصیات فیزیکی ذرات دارد. دوپینگ TiO با اتمهای خاص باعث افزایش فعالیت فتوکاتالیستی آن می شود.

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد سلستین قرمز به این بخش از مقاله مراجعه فرمایید.

برای ضد آفتاب ها ، خطر قرار گرفتن در معرض پوست در سلامتی بسیار کم در نظر گرفته می شود و در صورت عدم استفاده از ضد آفتاب ، خطر آسیب UV ، از جمله سرطان را گوشزد می کند. نانوذرات TiO 2 نسبت به سایر مواد مورد استفاده برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش ایمن تر هستند. با این حال ، بعید است که نگران ساییدگی پوست یا جوش ، یا خوردن به طور تصادفی مقدار کمی ضد آفتاب باشید.

لوازم آرایشی حاوی نانومواد نیازی به برچسب گذاری در ایالات متحده ندارند ، اما لازم است در اتحادیه اروپا برچسب گذاری شوند. کرم های ضد آفتاب حاوی نانوذرات TiO 2 را می توان با آب ساده از بدن شستشو داده و هنگام دوش گرفتن از فاضلاب پایین رفت. مطالعات نشان داده است که نانوذرات TiO 2 می تواند به جلبک ها و حیوانات آسیب برساند و باعث تجمع زیستی شود.

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به طور کلی خصوصیات فیزیکی مانند اندازه ذرات را در طبقه بندی مواد در نظر نمی گیرد و نانوذرات TiO2 را با شوری مشابه سایر اشکال و اندازه های TiO2 در نظر می گیرد.

توزیع کننده نانو ذرات تیتانیوم اکسید

توزیع کننده نانو ذرات تیتانیوم اکسید مجموعه تولیدی ما توزیع کننده نانو ذرات تیتانیوم اکسید با قیمت مقرون به صرفه می باشد و این محصول را نیز به بازار به صورت عمده و مقرون به صرفه پخش می کند. از این رو مشتریان گرامی که قصد خرید نانو ذرات را دارند می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ما این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما