تامین کننده نانو کود پتاسیم

انواع نانو کود پتاسیم امکان کنترل میزان انتشار مواد مغذی را فراهم می کنند تا فقط آنچه گیاهان مصرف می کنند آزاد شود. این امر علاوه بر تغذیه مناسب در محصولات ، باعث بهره وری بهتر در استفاده از کودها ، کاهش شستشو و سایر اشکال از بین رفتن کودها با کاهش هزینه ها می شود. در بخش بعدی مطالب بیشتری درباره این موضوع وجود دارد.

تامین کننده نانو کود پتاسیم

مهمترین مزایای نانو کود پتاسیم برای کشاورز

مهمترین مزایای نانو کود پتاسیم برای کشاورز کارایی محصول با استفاده از مقیاس نانو ، تولید مولکول هایی که به سیستم آب-خاک-گیاه-جو کمک می کنند ، به طور فزاینده ای کارآمد خواهد بود. سطح تماس از آنجا که چنین ذرات کوچکی است ، با استفاده از همان حجم رشد نمایی می کند. به این ترتیب نه تنها زباله بلکه آلودگی محیط زیست نیز کاهش می یابد. این امر هم در مورد سموم دفع آفات و نهاده های غذایی اعمال می شود.

بهبود خاک. اصلاح خاکهای آلوده به لطف فناوری نانو امکان پذیرتر خواهد بود. روش هایی برای حذف آلاینده ها از خاک و آبهایی که از طریق سوزاندن ، تصفیه گیاهان ، فرآیندهای فتوشیمیایی ، استفاده از سونوگرافی و اکسیداسیون پیشرفته انجام می شود. با استفاده از رسهای نانو ، که به روشی طبیعی وجود دارد ، لخته شدن خاک (اتحاد ذرات کلوئیدی) ایجاد می شود که ساختار خاک بهتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، NP برای جلوگیری از فرسایش ، تشکیل “پوسته های زیست تخریب پذیر” در خاک استفاده می شود. فلزات سمی همچنین می توانند با NP اصلاح شوند و کاهش سمیت مس با تبدیل آن به NP توسط قارچ های اندومایکوریزا اثبات شده است.

تخریب آفت کش ها. باقیمانده بودن و سمیت بسیاری از مولکول های سموم دفع آفات نگران کننده است ، از این نظر فناوری نانو کمک جالبی کرده است ، سه مورد از آنها در زیر ذکر شده است: با استفاده از نرم افزار مستقیم با آهن صفر ظرفیتی تخریب شود. نشان داده شده است که بیوپلیمرهای باعث کاهش لیندان ، یک آلاینده پایدار در آب و منابع غذایی می شوند استفاده از Ti NP با Fe2O3 باعث تجزیه فوتوکاتالیستی باقیمانده سموم دفع آفات شده است (Sasson et al.، 2007).  حسگرهای نانو این استراتژی استراتژی است که بیشترین پیشرفت ها را نوید می دهد و به طور کلی می توان گفت که هنوز در زمینه تحقیق است.

بهترین قیمت نانو کود پتاسیم

بهترین قیمت نانو کود پتاسیم مجموعه ما اقدام به تولید کود پتاسیم و عرضه ارزان قیمت نانو کود پتاسیم با بهترین کیفیت نموده است. فناوری نانو منجر به تولید کودهای کنترل شده است. با این کار ، کودهای نانو به گزینه ای برای کشاورزی پایدار تبدیل می شوند تا تولید بیشتری در این زمینه ایجاد کنند. این کود پتاسیم حاوی نانو حسگرهای زیستی است که از یک ترکیب شیمیایی بسیار خاص ساخته شده و باعث می شود کود در صورت نیاز گیاه آزاد شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما